Výsledky vyhledávání
Název Jak psát reklamní text Aut.údaje Zdeněk Křížek, Ivan Crha Autor Křížek Zdeněk (1952-) Další autoři Crha Ivan Vydání 3., aktual. a rozš. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2008 Fyzický popis - 220 s. Edice Manažer Poznámky Úvody k prvnímu, druhému a třetímu vyd., o autorech. - Bibliografie na s. 217-220 Anotace Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Nové vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj oboru v uplynulých pěti letech, nově je v knížce zařazena část o vlivu angličtiny a jejím pronikání do českých reklamních textů, a to včetně příkladů, větší pozornost je věnována technikám tvůrčího psaní, rozšířena je kapitola o textu na komerčních webových stránkách, jsou doplněny nové příklady a autoři zmiňují i některé nové trendy v marketingových komunikacích ve vztahu k tvorbě reklamního textu. ISBN 978-80-247-2452-2 (brož.) Předmět.hesla reklama a film Form.deskr. příručky Systemat. 659.1+791, (035) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. APC - Příručky Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00096140 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 39021 0101627 FOND HRAD pouze prezenčně Název Reklama jako investice [rukopis] Podnázev různé techniky této investice Aut.údaje Ondřej Dubský; Akademie múzických umění Praha, Filmová a televizní fakulta, Katedra filmové a televizní produkce Autor Dubský Ondřej Další autoři Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta Vyd.údaje Praha : Katedra filmové a televizní produkce, 1999 Fyzický popis - [137] s.: il., barev. il., grafy, tabulky, schém. Poznámky Úvod. - Resumé v angličtině. - 3 posudky na diplomovou práci volně vložené. - Bibliografie Anotace Ondřej Dubský se ve své diplomové práci zabývá především otázkou, zda reklamu chápat jako investici, nebo jako výdaj. Konstatuje, že ne vždy je jako investice chápána. Sám reklamu charakterizuje spíše jako investici a zabývá se jejími technikami ze dvou hledisek: komunikace se zákazníkem a spolupráce při zadávání a výrobě reklam. Dubský zkoumá podstatu reklamy; jak ovlivňuje spotřebitele; co je technika investice do reklamy; co jsou formy techniky spolupráce při investování. Dále se věnuje úrovni investic, volbě reklamní strategie a popisuje postup, jak určit náklady na určitou reklamní kampaň. Autor pro svou práci využil rozhovorů s experty a doplnil ji sedmi přílohami (mediální trh, největší reklamní agentury 1994-1998, schéma velké mezinárodní síťové agentury, sazba tzv. člověkohodin síťové reklamní agentury, nejoblíbenější reklamy leden 1999, ukázka týdenní zprávy podílu sledovanosti TV stanic. K diplomové práci jsou přiloženy tři posudky (oponentský posudek Ivana Tomka, posudek Pavla Mauera, posudek Zdeňka Křížka). ISBN (Krouž. vaz., v deskách) Předmět.hesla média. Česko * masmédia. Česko * reklama a film. Česko * financování * výrobní náklady * reklamní film Form.deskr. diplomové práce Systemat. (043)378.2, 316.774, 659.3, 336, 338.512, 659.1+791, 791:659.1, 659.1, 659.13, 659.1:654.198, 659.13, 659.44, 659.187 Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. ADF - Dějiny filmové Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00244666 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info II-8434 0122692 FOND SKLAD pouze prezenčně Název Základy reklamy Podnázev (učební text) Aut.údaje Zdeněk Křížek Autor Křížek Zdeněk (1952-) Vydání 1. vyd Vyd.údaje Praha : Filmová a televizní fakulta AMU, 1994 Fyzický popis - 44 s Edice Studijní texty Poznámky V tiráži r. vyd. 1995. - Vyd. FAMU, Kabinet společenských věd. - Úvod. - Seznam doporučené literatury Anotace Text je určen posluchačům FAMU a je shrnutím tezí přednášek stejnojmenného předmětu. Podává základní informace o reklamě jako součásti marketingového mixu podniků, firem a organizací. V textu je respektován zejména současný stav reklamní praxe v České republice. ISBN 80-85883-05-8 (brož.) Předmět.hesla reklama a film. Česko * filmový marketing * televizní reklama a film. Česko * reklamní film. Česko * filmové vzdělávání. Česko Form.deskr. Učebnice, Skripta Systemat. 659.1, 791.641 Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. ASK - Skripta Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00032271 Počet ex. 3, z toho volných 1, prezenčně 2 Databáze xxxk - Knihy Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 36360 0092087 FOND HRAD pouze prezenčně 36360-A 0094345 FOND HRAD pouze prezenčně 36360-B 0095936 FOND HRAD