Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: = ("Zdeněk" A "Křížek") A Druh dokumentu = "xxxk"
  1. NázevJak psát reklamní text
    Aut.údajeZdeněk Křížek, Ivan Crha
    Autor Křížek Zdeněk (1952-)
    Další autoři Crha Ivan
    Vydání3., aktual. a rozš. vyd.
    Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2008
    Fyzický popis- 220 s.
    EdiceManažer
    PoznámkyÚvody k prvnímu, druhému a třetímu vyd., o autorech. - Bibliografie na s. 217-220
    AnotaceTřetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Nové vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj oboru v uplynulých pěti letech, nově je v knížce zařazena část o vlivu angličtiny a jejím pronikání do českých reklamních textů, a to včetně příkladů, větší pozornost je věnována technikám tvůrčího psaní, rozšířena je kapitola o textu na komerčních webových stránkách, jsou doplněny nové příklady a autoři zmiňují i některé nové trendy v marketingových komunikacích ve vztahu k tvorbě reklamního textu.
    ISBN978-80-247-2452-2 (brož.)
    Předmět.hesla reklama a film
    Form.deskr. příručky
    Systemat.659.1+791, (035)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.APC - Příručky
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00096140
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    390210101627FONDHRADpouze prezenčně
  2. NázevReklama jako investice [rukopis]
    Podnázevrůzné techniky této investice
    Aut.údajeOndřej Dubský; Akademie múzických umění Praha, Filmová a televizní fakulta, Katedra filmové a televizní produkce
    Autor Dubský Ondřej
    Další autoři Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta
    Vyd.údaje Praha : Katedra filmové a televizní produkce, 1999
    Fyzický popis- [137] s.: il., barev. il., grafy, tabulky, schém.
    PoznámkyÚvod. - Resumé v angličtině. - 3 posudky na diplomovou práci volně vložené. - Bibliografie
    AnotaceOndřej Dubský se ve své diplomové práci zabývá především otázkou, zda reklamu chápat jako investici, nebo jako výdaj. Konstatuje, že ne vždy je jako investice chápána. Sám reklamu charakterizuje spíše jako investici a zabývá se jejími technikami ze dvou hledisek: komunikace se zákazníkem a spolupráce při zadávání a výrobě reklam. Dubský zkoumá podstatu reklamy; jak ovlivňuje spotřebitele; co je technika investice do reklamy; co jsou formy techniky spolupráce při investování. Dále se věnuje úrovni investic, volbě reklamní strategie a popisuje postup, jak určit náklady na určitou reklamní kampaň. Autor pro svou práci využil rozhovorů s experty a doplnil ji sedmi přílohami (mediální trh, největší reklamní agentury 1994-1998, schéma velké mezinárodní síťové agentury, sazba tzv. člověkohodin síťové reklamní agentury, nejoblíbenější reklamy leden 1999, ukázka týdenní zprávy podílu sledovanosti TV stanic. K diplomové práci jsou přiloženy tři posudky (oponentský posudek Ivana Tomka, posudek Pavla Mauera, posudek Zdeňka Křížka).
    ISBN(Krouž. vaz., v deskách)
    Předmět.hesla média. Česko * masmédia. Česko * reklama a film. Česko * financování * výrobní náklady * reklamní film
    Form.deskr. diplomové práce
    Systemat.(043)378.2, 316.774, 659.3, 336, 338.512, 659.1+791, 791:659.1, 659.1, 659.13, 659.1:654.198, 659.13, 659.44, 659.187
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.ADF - Dějiny filmové
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00244666
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    II-84340122692FONDSKLADpouze prezenčně
    Reklama jako investice
  3. NázevZáklady reklamy
    Podnázev(učební text)
    Aut.údajeZdeněk Křížek
    Autor Křížek Zdeněk (1952-)
    Vydání1. vyd
    Vyd.údaje Praha : Filmová a televizní fakulta AMU, 1994
    Fyzický popis- 44 s
    EdiceStudijní texty
    PoznámkyV tiráži r. vyd. 1995. - Vyd. FAMU, Kabinet společenských věd. - Úvod. - Seznam doporučené literatury
    AnotaceText je určen posluchačům FAMU a je shrnutím tezí přednášek stejnojmenného předmětu. Podává základní informace o reklamě jako součásti marketingového mixu podniků, firem a organizací. V textu je respektován zejména současný stav reklamní praxe v České republice.
    ISBN80-85883-05-8 (brož.)
    Předmět.hesla reklama a film. Česko * filmový marketing * televizní reklama a film. Česko * reklamní film. Česko * filmové vzdělávání. Česko
    Form.deskr. Učebnice, Skripta
    Systemat.659.1, 791.641
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.ASK - Skripta
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00032271
    Počet ex.3, z toho volných 1, prezenčně 2
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    363600092087FONDHRADpouze prezenčně
    36360-A0094345FONDHRADpouze prezenčně
    36360-B0095936FONDHRAD


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.