Výsledky vyhledávání
SYS 259011 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20220211085043.5 035 $a (NFA-K)b-00239400 100 $a 20220209d2021 m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Cinefilie ve věku algoritmů $e úvod do současné videografické kritiky $f Jiří Anger 215 $c 5 il. 304 $a Rubrika: Texty 307 $a Poznámky a bibliografické odkazy 330 $a Předmětem stati je úvodní vhled do zkoumání filmového objektu pomocí přístupu takzvané videografické kritiky, kdy se film stává jak nástrojem, tak i předmětem zkoumání. Útvarem tohoto zkoumání je audiovizuální esej, video-esej, nebo videografická esej. Autor statě popisuje různé kategorie filmové eseje a používané přístupy videografické eseje. 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*258949 $1 011 $a 0015-1068 $1 200 1 $a Film a doba $v Roč. 67, č. 4 (2021), s. 4-11 $1 210 $d 2021 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002663 $a videoart 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003430 $a diváctví 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002710 $a filmové vzdělávání 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002517 $a filmové školy 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001913 $a filmová kritika 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001995 $a metodologie filmové kritiky 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003450 $a metodologie filmové vědy 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001645 $a filmový esej 608 $3 nfa_un_auth*0067379 $a stati 608 $3 nfa_un_auth*0067213 $a články 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 791.22 $z cze $9 MRF 675 $a 7.038.53 675 $a 791.32.01 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF 675 $a 791.3 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32:791.65.073 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32 $z cze $9 MRF 675 $a 791.51 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32.072.3 $z cze $9 MRF 675 $a 378:791 $z cze $9 MRF 675 $a (049) $z cze $9 MRF 675 $a (046) $9 MRF $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0125058 $a Anger $b Jiří $f 1990- $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20220209 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 $t rs SYS 256053 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20220325142529.1 035 $a (NFA-K)b-00236442 100 $a 20210428d2020 m 0czey0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Film ako popkultúrny naratív $b rn $e slovo, obraz a zvuk v tvorbe Edgara Wrighta $f Juraj Malíček 307 $a Bibliografické poznámky 307 $a Bibliografie 330 $a Studie teoretika populární kultury Juraje Malíčka je věnována filmům britského režiséra, scenáristy, střihače a herce Edgara Wrighta natočeným v letech 2004-2017. Tyto filmy reprezentují v souvislosti jakéhosi celostního obrazu rozmanitosti současné kinematografie trend, kdy film není výpovědí o vnější realitě, ale jeho primární funkcí je výpověď o samotné kinematografii. Wright je znám svým originálním přístupem k filmovému jazyku a ačkoliv jsou jeho snímky různorodé (zombie film, policejní film, komiksový film aj.), všechny mají stejné charakteristické prvky. Wrightova práce se střihem, zvukem, hudbou, dynamikou a různými scenáristickými motivy je unikátní. 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*253190 $1 200 1 $a Obraz-slovo-zvuk $f Asociácia slovenských filmových klubov v spolupráci se Slovenským filmovým ústavom $g Peter Michalovič ... [et al.] $v S. 265-273 $1 205 $a 1. vyd. $1 210 $a Bratislava $c Asociácia slovenských filmových klubov $c Slovenský filmový ústav $d 2020 $1 702 1 $3 nfa_un_auth*0007294 $a Michalovič $b Peter $f 1960- $4 070 $1 710 02 $3 nfa_un_auth*0052400 $a Asociácia slovenských filmových klubov $c Bratislava, Slovensko $1 711 02 $3 nfa_un_auth*0108697 $a Slovenský filmový ústav 600 -1
$3 nfa_un_auth*0072213 $a Wright $b Edgar $f 1974- $x britský režisér a scenárista $y Velká Británie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003429 $a filmová řeč 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001823 $a jazyk a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002348 $a režiséři $y Velká Británie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002386 $a scenáristé $y Velká Británie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001693 $a filozofie a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002588 $a filmová tvorba $y Velká Británie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002347 $a filmová režie $y Velká Británie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002262 $a produkce $y Velká Británie 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 608 $3 nfa_un_auth*0068829 $a analýzy 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a (048.83) $z cze $9 MRF 675 $a 791.62-026.15 $z cze $9 MRF 675 $a 791.633 $z cze $9 MRF 675 $a 791.63 $z cze $9 MRF 675 $a 791.633-051 $z cze $9 MRF 675 $a 791.632-051 $z cze $9 MRF 675 $a 1+791 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32.01 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32 $z cze $9 MRF 675 $a 791.3 $z cze $9 MRF 675 $a 81+791 $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0123219 $a Malíček $b Juraj $f 1974- $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20210428 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 $t rm SYS 233376 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20201015164455.7 035 $a (NFA-K)b-00212355 100 $a 20190403d2019 m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a [Autor ve 21. století] $f Lukáš Skupa 304 $a Rubrika: Téma 304 $a Autor ve 21. století 330 $a Úvodník Lukáše Skupy obsahuje vymezení tématu čísla, jímž je autorství, autorská teorie a autorský film ve 21. století, a zároveň stručně informuje o jednotlivých příspěvcích. 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*232306 $1 011 $a 1210-678x $1 200 1 $a Cinepur $v Roč. 28, č. 121 (2019), s. 56-57 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001483 $a autorství 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001482 $a autorský film 608 $3 nfa_un_auth*0067217 $a úvodníky 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 347.78 $z cze $9 MRF 675 $a 791.3 $z cze $9 MRF 675 $a 791.2 $z cze $9 MRF 675 $a (046) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0077184 $a Skupa $b Lukáš $4 070 $f 1983- 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20171203 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 $t rs SYS 233377 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20210209154651.2 035 $a (NFA-K)b-00212356 100 $a 20190403d2019 m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Osoba, identita, značka $e auteur ve svých proměnách $f Martin Kos 215 $c 4 il. 304 $a Rubrika: Téma 304 $a Autor ve 21. století 307 $a Bibliografie 330 $a Článek se zabývá autorstvím z hlediska filmové teorie a historie, zvláště pak pozicí dominatního autora, kterou si po druhé světové válce, navzdory tomu, že film je kolektivním dílem, uzurpoval režisér. Tato pozice je sice poměrně stabilní (diváci se pořád zajímají o filmy konkrétních režisérských velikánů), uvažování o autorství se přesto významně posunulo ve smyslu revize základní teze, že jednoznačným autorem je právě režisér. 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*232306 $1 011 $a 1210-678x $1 200 1 $a Cinepur $v Roč. 28, č. 121 (2019), s. 58-61 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001483 $a autorství 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003402 $a identita ve filmu 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001482 $a autorský film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001479 $a autoři námětu 608 $3 nfa_un_auth*0067213 $a články 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 791.32.01 $z cze $9 MRF 675 $a 347.78 $z cze $9 MRF 675 $a 791.23 $z cze $9 MRF 675 $a 791.2 $z cze $9 MRF 675 $a 82-051:791.23 $z cze $9 MRF 675 $a 791.3 $z cze $9 MRF 675 $a (046) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0120460 $a Kos $b Martin $4 070 $f 1991- 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20171203 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 $t rs SYS 233380 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20210209154651.5 035 $a (NFA-K)b-00212358 100 $a 20190403d2019 m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Všude, kam se podíváš $e showrunner mezi tvůrčí autoritou, delegováním a manažerským rozhodováním $f Martin Mišúr 215 $c 6 il. 304 $a Rubrika: Téma 304 $a Autor ve 21. století 307 $a Bibliografie 330 $a Článek pojednává o typu autorství označovaném pojmem "showrunner", které usiluje o smíření romantické vize autorství s praxí v americké televizní tvorbě. Tento typ tvůrce, organizátora a manažera v jednom je ilustrován na dvou diametrálně odlišných typech showrunnerů, jimiž jsou J. J. Abrams a Jeff Franklin. 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*232306 $1 011 $a 1210-678x $1 200 1 $a Cinepur $v Roč. 28, č. 121 (2019), s. 62-67 600 -1
$3 nfa_un_auth*0079249 $a Abrams $b J. J. $f 1966- $g Jeffrey Jacob $x americký režisér, scenárista a producent $y Spojené státy americké 600 -1
$3 nfa_un_auth*0136628 $a Franklin $b Jeff $f 1955- $x americký režisér, scenárista, filmový producent a tvůrce televizních seriálů $y Spojené státy americké 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001483 $a autorství 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002648 $a vedoucí pracovníci 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003048 $a filmaři 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002348 $a režiséři 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002386 $a scenáristé 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002260 $a filmoví producenti 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002589 $a televizní tvorba $x teorie $y Spojené státy americké $z 21. století 608 $3 nfa_un_auth*0067213 $a články 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 347.78 $z cze $9 MRF 675 $a 791.3 $z cze $9 MRF 675 $a 005.742-057.17 $z cze $9 MRF 675 $a 778.5-051 $z cze $9 MRF 675 $a 791.633-051 $z cze $9 MRF 675 $a 791.632-051 $z cze $9 MRF 675 $a 7.097(73) $z cze $9 MRF 675 $a 791.631-051 $z cze $9 MRF 675 $a (046) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0121504 $a Mišúr $b Martin $4 070 $f 1990- 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20171203 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 $t rs SYS 149070 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20201015092037.7 035 $a (NFA-K)b-00129749 100 $a 20110310d2011 m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Mimo princip autority $e esej o životě a smrti filmu $f Matěj Metelec 215 $c 3 il. 304 $a Rubrika: Téma 304 $a Hlavičkový název: Téma - Inscenovaná realita 330 $a Autor úvahy nachází styčné body mezi názory obsažené ve dvou předcházejících příspěvcích, a to článku teoretičky Susan Sontagové a režiséra Petera Greenawaye, rozebírá však také mimo jiné to, jakou roli v našem vnímání filmových snímků hraje koncept autora. 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*147821 $1 011 $a 1210-678x $1 200 1 $a Cinepur $v Roč. 18 [i.e.20], č. 73 (2011), s. [68]-71 488 -0
$1 001 nfa_un_cat*149064 $1 200 1 $a Úpadek filmu $f Susan Sontag $g přeložila Adéla Sušická $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0004843 $a Sontag $b Susan $f 1933-2004 $4 070 488 -0
$1 001 nfa_un_cat*149068 $1 200 1 $a Nejradši ze všeho mám porušování pravidel $f Peter Greenaway $g Jan Kolář $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0005081 $a Greenaway $b Peter $f 1942- $4 460 $1 701 1 $3 nfa_un_auth*0094328 $a Kolář $b Jan $f 1978- $4 470 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003086 $a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002677 $a vnímání 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002495 $a subjektivní hledisko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika 608 $3 nfa_un_auth*0067260 $a eseje 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 791.32.01 $z cze $9 MRF 675 $a 791 $z cze $9 MRF 675 $a 7.073:791 $z cze $9 MRF 675 $a 791.3 $z cze $9 MRF 675 $a 791-5 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF 675 $a (0:82-4) $z cze $9 MRF 675 $a (046) $9 MRF $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0098812 $a Metelec $b Matěj $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20110310 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135 $t rs SYS 139238 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20201015083052.9 035 $a (NFA-K)b-00120122 100 $a 20100519d2010 m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Filmová adaptace: hledání interdisciplinárního dialogu $z eng $d Film Adaptation: Searching for an Interdisciplinary Dialog $f Petr Bubeníček 304 $a Rubrika: Články k tématu 304 $a Hlavičkový název: Téma - Filmová adaptace 307 $a Citované filmy 307 $a Poznámka o autorovi 307 $a Resumé v angličtině 330 $a Vývoj filmových adaptací literárních předloh od 70. let 20. stol. do současnosti. Teoretici filmové adaptace (George Bluestone, Wolfgang Iser, Linda Hutcheonová, Julie Sandersová atd.) a jejich myšlenky. Posuzování filmového přepisu v přímočarém vztahu k jeho předloze. Interpretace literárního a filmového narativu. Adaptace a estetický mainstreaming. Současná situace v oblasti bádání o adaptaci, budoucnost adaptačních studií: hledání nových otázek a využití aktuálních podnětů literární a filmové teorie a metodologie. 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*139071 $1 011 $a 0862-397X $1 200 1 $a Iluminace $v Roč. 22, č. 1 = č. 77 (2010), s. 7-21 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001420 $a filmové adaptace 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001423 $a filmové adaptace literární předlohy 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001955 $a literatura a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003154 $a dějiny filmu $x zvuková éra $y země světa $z 1970-2010 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002289 $a předloha 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003450 $a metodologie filmové vědy 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 791.12(100) $z cze $9 MRF 675 $a 791.22 $z cze $9 MRF 675 $a 791.632=025:82 $z cze $9 MRF 675 $a 82+791 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32.01 $z cze $9 MRF 675 $a 791.3 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32 $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 675 $a (046) $9 MRF $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0094548 $a Bubeníček $b Petr $f 1973- $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20100519 $g AACR2 $9 2 856 4-
$a Fulltext $u http://www.iluminace.cz/JOOMLA/images/stories/clanky/bubenicek_1_2010.pdf $z Fulltext 910 $a ABC135 $t rs SYS 127738 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20201015073212.9 035 $a (NFA-K)b-00108835 100 $a 20090611d2009 m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Jak si vyměňujeme pohledy s obrazy $z eng $d Exchanging Looks with Pictures: The Image as the Matter of the Body $e otázka obrazu jakožto otázka těla $f Hans Belting $g přeložil Václav Hájek 304 $a Rubrika: Články k tématu 305 $a In: Hans Belting: Bilderfragen. Die Bildwissenschaften Im Aufbruch. München: Wilhelm Fink 2007, s. 49-75. 307 $a Citované filmy 330 $a Autor klade otázku, zda se díváme na obrazy, nebo zda se obrazy uskutečňují teprve v našem pohledu. Je obraz tradičním objektem pozorování, nebo je spíše aktem našeho těla? Autor rozvíjí teorii trojčlenky obrazu, média a těla. Vizuální kultura pak není kolekcí artefaktů, ale spíše sledem opakujících se a proměňujících se událostí. 454 -1
$1 200 1 $a Blickwechsel mit Bildern $e die Bilderfrage als Körperfrage $f Hans Belting $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0015081 $a Belting $b Hans $f 1935- $4 070 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*127206 $1 011 $a 0862-397X $1 200 1 $a Iluminace $v Roč. 21, č. 1 = č. 73 (2009), s. 53-67 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003404 $a analýza obrazu 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002677 $a vnímání 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003401 $a identifikace 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002309 $a psychologie a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 608 $3 nfa_un_auth*0067209 $a výňatky 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 791.3 $z cze $9 MRF 675 $a 7.073:791 $z cze $9 MRF 675 $a 159.9+791 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32.01 $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 675 $a (082.22) $z cze $9 MRF 675 $a (046) $9 MRF $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0015081 $a Belting $b Hans $f 1935- $4 070 701 -1
$3 nfa_un_auth*0086103 $a Hájek $b Václav $f 1974- $4 730 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20090611 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135 $t rs SYS 111982 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20201015060605.1 035 $a (NFA-K)b-00093332 100 $a 20080402d2008 m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a David Gauntlett $e když se mediální teoretik pouští do psychologie $f Michaela Ledvinová 215 $c 1 il. 304 $a Rubrika: Glosy 312 $a V obsahu uveden název: Když se mediální teoretik pouští do psychologie 330 $a Polemika s článkem Davida Gauntletta: Problémy s modelem mediálních účinků, který byl uveřejněn v Cinepur č. 54/2007, s. 14-17. 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*111536 $1 011 $a 1210-678x $1 200 1 $a Cinepur $v Roč. 16 [i.e.17], č. 56 (2008), s. 8-9 488 -0
$1 001 nfa_un_cat*108043 $1 200 1 $a Problémy s modelem mediálních účinků $f David Gauntlett $g vybral, ukrátil a přeložil Jan Miessler $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0087101 $a Gauntlett $b David $f 1971- $4 070 $1 701 1 $3 nfa_un_auth*0084677 $a Miessler $b Jan $4 730 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie 608 $3 nfa_un_auth*0067244 $a polemiky 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 791.3 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32.01 $z cze $9 MRF 675 $a (049.2) $z cze $9 MRF 675 $a (046) $9 MRF $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0088871 $a Ledvinová $b Michaela $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20080402 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135 $t rs SYS 108040 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20201015054437.8 035 $a (NFA-K)b-00089462 100 $a 20071213d2007 m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Neúčinný model mediálních účinků $e úvod k článku Davida Gauntletta $f Jan Miessler 215 $c 1 il. 304 $a Rubrika: Téma 304 $a Hlavičkový název: Téma - Škodí film? 330 $a Úvod k článku Davida Gauntletta se zabývá reakcemi, ohlasy a kladnými i negativními reakcemi na tzv. model mediálních účinků, odklonem od této teorie po nástupu kulturálních studií a výtkami, které David Gauntlett vůči této teorii uplatňuje. 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*107622 $1 011 $a 1210-678x $1 200 1 $a Cinepur $v Roč. 16, č. 54 (11.12.2007), s. 0012-0013 514 1-
$a Téma: Škodí film? 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002022 $a vliv filmu na mládež 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002307 $a psychologický vliv filmu 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002308 $a psychologický vliv televize 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003073 $a média 608 $3 nfa_un_auth*0067217 $a úvodníky 608 $3 nfa_un_auth*0068829 $a analýzy 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 791.43-053.6 $z cze $9 MRF 675 $a 791.3 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32.01 $z cze $9 MRF 675 $a 316.774 $z cze $9 MRF 675 $a (048.83) $z cze $9 MRF 675 $a (046) $9 MRF $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0084677 $a Miessler $b Jan $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20071213 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135 $t rs