Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 23  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^nfa_un_entry 0001480 xcla^"
  1. SYS259011
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20220211085043.5
    035
      
    $a (NFA-K)b-00239400
    100
      
    $a 20220209d2021 m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Cinefilie ve věku algoritmů $e úvod do současné videografické kritiky $f Jiří Anger
    215
      
    $c 5 il.
    304
      
    $a Rubrika: Texty
    307
      
    $a Poznámky a bibliografické odkazy
    330
      
    $a Předmětem stati je úvodní vhled do zkoumání filmového objektu pomocí přístupu takzvané videografické kritiky, kdy se film stává jak nástrojem, tak i předmětem zkoumání. Útvarem tohoto zkoumání je audiovizuální esej, video-esej, nebo videografická esej. Autor statě popisuje různé kategorie filmové eseje a používané přístupy videografické eseje.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*258949 $1 011 $a 0015-1068 $1 200 1 $a Film a doba $v Roč. 67, č. 4 (2021), s. 4-11 $1 210 $d 2021
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002663 $a videoart
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003430 $a diváctví
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002710 $a filmové vzdělávání
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002517 $a filmové školy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001913 $a filmová kritika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001995 $a metodologie filmové kritiky
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003450 $a metodologie filmové vědy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001645 $a filmový esej
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067379 $a stati
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067213 $a články
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 791.22 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.038.53
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32:791.65.073 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.51 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.072.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 378:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (049) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $9 MRF $z cze
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0125058 $a Anger $b Jiří $f 1990- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20220209 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rs
  2. SYS256053
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20220325142529.1
    035
      
    $a (NFA-K)b-00236442
    100
      
    $a 20210428d2020 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Film ako popkultúrny naratív $b rn $e slovo, obraz a zvuk v tvorbe Edgara Wrighta $f Juraj Malíček
    307
      
    $a Bibliografické poznámky
    307
      
    $a Bibliografie
    330
      
    $a Studie teoretika populární kultury Juraje Malíčka je věnována filmům britského režiséra, scenáristy, střihače a herce Edgara Wrighta natočeným v letech 2004-2017. Tyto filmy reprezentují v souvislosti jakéhosi celostního obrazu rozmanitosti současné kinematografie trend, kdy film není výpovědí o vnější realitě, ale jeho primární funkcí je výpověď o samotné kinematografii. Wright je znám svým originálním přístupem k filmovému jazyku a ačkoliv jsou jeho snímky různorodé (zombie film, policejní film, komiksový film aj.), všechny mají stejné charakteristické prvky. Wrightova práce se střihem, zvukem, hudbou, dynamikou a různými scenáristickými motivy je unikátní.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*253190 $1 200 1 $a Obraz-slovo-zvuk $f Asociácia slovenských filmových klubov v spolupráci se Slovenským filmovým ústavom $g Peter Michalovič ... [et al.] $v S. 265-273 $1 205 $a 1. vyd. $1 210 $a Bratislava $c Asociácia slovenských filmových klubov $c Slovenský filmový ústav $d 2020 $1 702 1 $3 nfa_un_auth*0007294 $a Michalovič $b Peter $f 1960- $4 070 $1 710 02 $3 nfa_un_auth*0052400 $a Asociácia slovenských filmových klubov $c Bratislava, Slovensko $1 711 02 $3 nfa_un_auth*0108697 $a Slovenský filmový ústav
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0072213 $a Wright $b Edgar $f 1974- $x britský režisér a scenárista $y Velká Británie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003429 $a filmová řeč
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001823 $a jazyk a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002348 $a režiséři $y Velká Británie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002386 $a scenáristé $y Velká Británie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001693 $a filozofie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002588 $a filmová tvorba $y Velká Británie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002347 $a filmová režie $y Velká Británie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002262 $a produkce $y Velká Británie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0068829 $a analýzy
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a (048.83) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.62-026.15 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.633 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.63 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.633-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.632-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 1+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 81+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0123219 $a Malíček $b Juraj $f 1974- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20210428 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rm
  3. SYS233376
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015164455.7
    035
      
    $a (NFA-K)b-00212355
    100
      
    $a 20190403d2019 m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a [Autor ve 21. století] $f Lukáš Skupa
    304
      
    $a Rubrika: Téma
    304
      
    $a Autor ve 21. století
    330
      
    $a Úvodník Lukáše Skupy obsahuje vymezení tématu čísla, jímž je autorství, autorská teorie a autorský film ve 21. století, a zároveň stručně informuje o jednotlivých příspěvcích.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*232306 $1 011 $a 1210-678x $1 200 1 $a Cinepur $v Roč. 28, č. 121 (2019), s. 56-57
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001483 $a autorství
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001482 $a autorský film
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067217 $a úvodníky
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 347.78 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.2 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0077184 $a Skupa $b Lukáš $4 070 $f 1983-
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20171203 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rs
  4. SYS233377
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20210209154651.2
    035
      
    $a (NFA-K)b-00212356
    100
      
    $a 20190403d2019 m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Osoba, identita, značka $e auteur ve svých proměnách $f Martin Kos
    215
      
    $c 4 il.
    304
      
    $a Rubrika: Téma
    304
      
    $a Autor ve 21. století
    307
      
    $a Bibliografie
    330
      
    $a Článek se zabývá autorstvím z hlediska filmové teorie a historie, zvláště pak pozicí dominatního autora, kterou si po druhé světové válce, navzdory tomu, že film je kolektivním dílem, uzurpoval režisér. Tato pozice je sice poměrně stabilní (diváci se pořád zajímají o filmy konkrétních režisérských velikánů), uvažování o autorství se přesto významně posunulo ve smyslu revize základní teze, že jednoznačným autorem je právě režisér.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*232306 $1 011 $a 1210-678x $1 200 1 $a Cinepur $v Roč. 28, č. 121 (2019), s. 58-61
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001483 $a autorství
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003402 $a identita ve filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001482 $a autorský film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001479 $a autoři námětu
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067213 $a články
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 347.78 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.23 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.2 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 82-051:791.23 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0120460 $a Kos $b Martin $4 070 $f 1991-
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20171203 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rs
  5. SYS233380
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20210209154651.5
    035
      
    $a (NFA-K)b-00212358
    100
      
    $a 20190403d2019 m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Všude, kam se podíváš $e showrunner mezi tvůrčí autoritou, delegováním a manažerským rozhodováním $f Martin Mišúr
    215
      
    $c 6 il.
    304
      
    $a Rubrika: Téma
    304
      
    $a Autor ve 21. století
    307
      
    $a Bibliografie
    330
      
    $a Článek pojednává o typu autorství označovaném pojmem "showrunner", které usiluje o smíření romantické vize autorství s praxí v americké televizní tvorbě. Tento typ tvůrce, organizátora a manažera v jednom je ilustrován na dvou diametrálně odlišných typech showrunnerů, jimiž jsou J. J. Abrams a Jeff Franklin.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*232306 $1 011 $a 1210-678x $1 200 1 $a Cinepur $v Roč. 28, č. 121 (2019), s. 62-67
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0079249 $a Abrams $b J. J. $f 1966- $g Jeffrey Jacob $x americký režisér, scenárista a producent $y Spojené státy americké
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0136628 $a Franklin $b Jeff $f 1955- $x americký režisér, scenárista, filmový producent a tvůrce televizních seriálů $y Spojené státy americké
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001483 $a autorství
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002648 $a vedoucí pracovníci
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003048 $a filmaři
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002348 $a režiséři
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002386 $a scenáristé
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002260 $a filmoví producenti
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002589 $a televizní tvorba $x teorie $y Spojené státy americké $z 21. století
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067213 $a články
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 347.78 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 005.742-057.17 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.5-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.633-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.632-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.097(73) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.631-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0121504 $a Mišúr $b Martin $4 070 $f 1990-
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20171203 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rs
  6. SYS149070
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015092037.7
    035
      
    $a (NFA-K)b-00129749
    100
      
    $a 20110310d2011 m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Mimo princip autority $e esej o životě a smrti filmu $f Matěj Metelec
    215
      
    $c 3 il.
    304
      
    $a Rubrika: Téma
    304
      
    $a Hlavičkový název: Téma - Inscenovaná realita
    330
      
    $a Autor úvahy nachází styčné body mezi názory obsažené ve dvou předcházejících příspěvcích, a to článku teoretičky Susan Sontagové a režiséra Petera Greenawaye, rozebírá však také mimo jiné to, jakou roli v našem vnímání filmových snímků hraje koncept autora.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*147821 $1 011 $a 1210-678x $1 200 1 $a Cinepur $v Roč. 18 [i.e.20], č. 73 (2011), s. [68]-71
    488
    -0
    $1 001 nfa_un_cat*149064 $1 200 1 $a Úpadek filmu $f Susan Sontag $g přeložila Adéla Sušická $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0004843 $a Sontag $b Susan $f 1933-2004 $4 070
    488
    -0
    $1 001 nfa_un_cat*149068 $1 200 1 $a Nejradši ze všeho mám porušování pravidel $f Peter Greenaway $g Jan Kolář $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0005081 $a Greenaway $b Peter $f 1942- $4 460 $1 701 1 $3 nfa_un_auth*0094328 $a Kolář $b Jan $f 1978- $4 470
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003086 $a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002677 $a vnímání
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002495 $a subjektivní hledisko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067260 $a eseje
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.073:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791-5 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (0:82-4) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $9 MRF $z cze
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0098812 $a Metelec $b Matěj $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20110310 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rs
  7. SYS139238
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015083052.9
    035
      
    $a (NFA-K)b-00120122
    100
      
    $a 20100519d2010 m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Filmová adaptace: hledání interdisciplinárního dialogu $z eng $d Film Adaptation: Searching for an Interdisciplinary Dialog $f Petr Bubeníček
    304
      
    $a Rubrika: Články k tématu
    304
      
    $a Hlavičkový název: Téma - Filmová adaptace
    307
      
    $a Citované filmy
    307
      
    $a Poznámka o autorovi
    307
      
    $a Resumé v angličtině
    330
      
    $a Vývoj filmových adaptací literárních předloh od 70. let 20. stol. do současnosti. Teoretici filmové adaptace (George Bluestone, Wolfgang Iser, Linda Hutcheonová, Julie Sandersová atd.) a jejich myšlenky. Posuzování filmového přepisu v přímočarém vztahu k jeho předloze. Interpretace literárního a filmového narativu. Adaptace a estetický mainstreaming. Současná situace v oblasti bádání o adaptaci, budoucnost adaptačních studií: hledání nových otázek a využití aktuálních podnětů literární a filmové teorie a metodologie.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*139071 $1 011 $a 0862-397X $1 200 1 $a Iluminace $v Roč. 22, č. 1 = č. 77 (2010), s. 7-21
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001420 $a filmové adaptace
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001423 $a filmové adaptace literární předlohy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001955 $a literatura a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003154 $a dějiny filmu $x zvuková éra $y země světa $z 1970-2010
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002289 $a předloha
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003450 $a metodologie filmové vědy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 791.12(100) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.22 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.632=025:82 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 82+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $9 MRF $z cze
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0094548 $a Bubeníček $b Petr $f 1973- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20100519 $g AACR2 $9 2
    856
    4-
    $a Fulltext $u http://www.iluminace.cz/JOOMLA/images/stories/clanky/bubenicek_1_2010.pdf $z Fulltext
    910
      
    $a ABC135 $t rs
  8. SYS127738
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015073212.9
    035
      
    $a (NFA-K)b-00108835
    100
      
    $a 20090611d2009 m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak si vyměňujeme pohledy s obrazy $z eng $d Exchanging Looks with Pictures: The Image as the Matter of the Body $e otázka obrazu jakožto otázka těla $f Hans Belting $g přeložil Václav Hájek
    304
      
    $a Rubrika: Články k tématu
    305
      
    $a In: Hans Belting: Bilderfragen. Die Bildwissenschaften Im Aufbruch. München: Wilhelm Fink 2007, s. 49-75.
    307
      
    $a Citované filmy
    330
      
    $a Autor klade otázku, zda se díváme na obrazy, nebo zda se obrazy uskutečňují teprve v našem pohledu. Je obraz tradičním objektem pozorování, nebo je spíše aktem našeho těla? Autor rozvíjí teorii trojčlenky obrazu, média a těla. Vizuální kultura pak není kolekcí artefaktů, ale spíše sledem opakujících se a proměňujících se událostí.
    454
    -1
    $1 200 1 $a Blickwechsel mit Bildern $e die Bilderfrage als Körperfrage $f Hans Belting $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0015081 $a Belting $b Hans $f 1935- $4 070
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*127206 $1 011 $a 0862-397X $1 200 1 $a Iluminace $v Roč. 21, č. 1 = č. 73 (2009), s. 53-67
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003404 $a analýza obrazu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002677 $a vnímání
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003401 $a identifikace
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002309 $a psychologie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067209 $a výňatky
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.073:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.9+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (082.22) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $9 MRF $z cze
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0015081 $a Belting $b Hans $f 1935- $4 070
    701
    -1
    $3 nfa_un_auth*0086103 $a Hájek $b Václav $f 1974- $4 730
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20090611 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rs
  9. SYS111982
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015060605.1
    035
      
    $a (NFA-K)b-00093332
    100
      
    $a 20080402d2008 m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a David Gauntlett $e když se mediální teoretik pouští do psychologie $f Michaela Ledvinová
    215
      
    $c 1 il.
    304
      
    $a Rubrika: Glosy
    312
      
    $a V obsahu uveden název: Když se mediální teoretik pouští do psychologie
    330
      
    $a Polemika s článkem Davida Gauntletta: Problémy s modelem mediálních účinků, který byl uveřejněn v Cinepur č. 54/2007, s. 14-17.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*111536 $1 011 $a 1210-678x $1 200 1 $a Cinepur $v Roč. 16 [i.e.17], č. 56 (2008), s. 8-9
    488
    -0
    $1 001 nfa_un_cat*108043 $1 200 1 $a Problémy s modelem mediálních účinků $f David Gauntlett $g vybral, ukrátil a přeložil Jan Miessler $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0087101 $a Gauntlett $b David $f 1971- $4 070 $1 701 1 $3 nfa_un_auth*0084677 $a Miessler $b Jan $4 730
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067244 $a polemiky
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (049.2) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $9 MRF $z cze
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0088871 $a Ledvinová $b Michaela $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20080402 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rs
  10. SYS108040
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015054437.8
    035
      
    $a (NFA-K)b-00089462
    100
      
    $a 20071213d2007 m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Neúčinný model mediálních účinků $e úvod k článku Davida Gauntletta $f Jan Miessler
    215
      
    $c 1 il.
    304
      
    $a Rubrika: Téma
    304
      
    $a Hlavičkový název: Téma - Škodí film?
    330
      
    $a Úvod k článku Davida Gauntletta se zabývá reakcemi, ohlasy a kladnými i negativními reakcemi na tzv. model mediálních účinků, odklonem od této teorie po nástupu kulturálních studií a výtkami, které David Gauntlett vůči této teorii uplatňuje.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*107622 $1 011 $a 1210-678x $1 200 1 $a Cinepur $v Roč. 16, č. 54 (11.12.2007), s. 0012-0013
    514
    1-
    $a Téma: Škodí film?
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002022 $a vliv filmu na mládež
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002307 $a psychologický vliv filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002308 $a psychologický vliv televize
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003073 $a média
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067217 $a úvodníky
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0068829 $a analýzy
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 791.43-053.6 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.774 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.83) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $9 MRF $z cze
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0084677 $a Miessler $b Jan $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20071213 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rs

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.