SYS | | 263590 |
LBL | | 00000nam^^22^^^^^^^^450 |
005 | | 20221202152520.0 |
010 | | $a 978-0-231-20276-3 $b váz. |
035 | | $a (NFA-K)b-00243964 |
100 | | $a 20221123f2022 m 0czey0103 ba |
101 | 0- | $a eng |
102 | | $a US |
200 | 1- | $a Kill the documentary $e <a> letter to filmmakers students, and scholars $f Jill Goldmilow $g foreword by Bill Nichols |
210 | | $a New York $c Columbia University Press $d c2022 |
215 | | $a xx, 199 s. $c il. |
225 | 2- | $a Investigating visible evidence $e new challenges for documentary |
307 | | $a Úvod |
307 | | $a Poznámky |
307 | | $a Filmografie |
320 | | $a Rejstřík |
320 | | $a Bibliografie na s. 185-189 |
330 | | $a Kniha americké režisérky dokumentárních filmů a univerzitní pedagožky v oblasti filmu, televize a divadla Jill Godmilow je podnětem pro změnu v nazírání na dokumentární film. Místo "konvenčního" prosazuje tzv, "postrealistický" dokument. Kritizuje současnou tvorbu filmových dokumentů, které nevedou diváky k zamyšlení nad současnými i historickými problémy, ale vzbuzují falešnou empatii a přinášejí sentimentální podívanou. Na rozdíl od mainstreamové produkce jsou postrealistické filmy experimentální, intervenční, performativní a transformativní. Godmilow ukazuje způsoby, jakými mohou dokumentární filmy vést diváky k pochopení událostí ve světě. Publikace vychází z jejích přednášek a čtenáře knihy zde čekají poznámky k některým filmům a řada otázek, jak za každou kapitolu, tak v závěru publikace. |
605 | | $3 nfa_un_auth*0149112 $a <The> exiles $k 1961 $n film |
605 | | $3 nfa_un_auth*0149113 $a Blow for blow $k 1972 $n film |
605 | | $3 nfa_un_auth*0149114 $a Ten canoes $k 1983 $n film |
605 | | $3 nfa_un_auth*0149115 $a Born in flames $k 1983 $n film |
605 | | $3 nfa_un_auth*0149116 $a Close-up $k 1990 $n film |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0001611 $a dokumentární film $y země světa |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002088 $a nonfikční film |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002322 $a realita ve filmu |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0003748 $a skutečné události ve filmu |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0003747 $a skutečné události a film |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0001762 $a hraný dokument |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002588 $a filmová tvorba $y země světa |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0001763 $a hraný film $x hraný/dokumentární |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0003046 $a filmoví tvůrci $y země světa |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002195 $a poezie a film |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002213 $a politika a film |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002621 $a válka a film |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002635 $a válka ve filmu |
606 | 0- | $3 nfa_un_entry*0002636 $a vietnamská válka, 1961-1975 ve filmu |
608 | | $3 nfa_un_auth*0067227 $a učební texty |
608 | | $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie |
608 | | $3 nfa_un_auth*0067268 $a příručky |
608 | | $3 nfa_un_auth*0068829 $a analýzy |
675 | | $a (035) $z cze $9 MRF |
675 | | $a 32+791 $z cze $9 MRF |
675 | | $a 355.01+791 $z cze $9 MRF |
675 | | $a 94(597)"1961/1975":791.23 $z cze $9 MRF |
675 | | $a (07) $z cze $9 MRF |
675 | | $a (048.8) $z cze $9 MRF |
675 | | $a (048.83) $z cze $9 MRF |
675 | | $a 791.22 $z cze $9 MRF |
675 | | $a 791.221/228 $z cze $9 MRF |
675 | | $a 791.63-051 $z cze $9 MRF |
675 | | $a 82-1+791 $z cze $9 MRF |
675 | | $a 791.23 $z cze $9 MRF |
675 | | $a 24-283:791 $z cze $9 MRF |
675 | | $a 791.62-026.15 $z cze $9 MRF |
675 | | $a 791.32.01 $z cze $9 MRF |
675 | | $a 791.32 $z cze $9 MRF |
675 | | $a 791.229 $z cze $9 MRF |
700 | -1 | $3 nfa_un_auth*0149110 $a Godmilow $b Jill $f 1943- $4 070 |
702 | -1 | $3 nfa_un_auth*0013537 $a Nichols $b Bill $f 1942- $4 080 |
801 | -0 | $a CZ $b ABC135 $c 20221123 $g AACR2R $9 2 |
910 | | $a ABC135 |
T85 | | $x existuji fulltexy |