Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^nfa_un_auth 0014981 xxxk^"
  1. KŘÍŽEK, Zdeněk - CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. 3., aktual. a rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2008. 220 s. Manažer. ISBN 978-80-247-2452-2.
  2. DUBSKÝ, Ondřej. Reklama jako investice : různé techniky této investice. Akademie múzických umění Praha, Filmová a televizní fakulta, Katedra filmové a televizní produkce. Praha : Katedra filmové a televizní produkce, 1999. [137] s.
  3. KŘÍŽEK, Zdeněk. Základy reklamy : (učební text). 1. vyd. Praha : Filmová a televizní fakulta AMU, 1994. 44 s. Studijní texty. ISBN 80-85883-05-8.


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.