Výsledky vyhledávání
Název Jak psát reklamní text Aut.údaje Zdeněk Křížek, Ivan Crha Autor Křížek Zdeněk (1952-) Další autoři Crha Ivan Vydání 3., aktual. a rozš. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2008 Fyzický popis - 220 s. Edice Manažer ISBN 978-80-247-2452-2 (brož.) Druh dok. APC - Příručky Databáze xxxk - Knihy Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 39021 0101627 FOND HRAD pouze prezenčně Název Reklama jako investice [rukopis] Podnázev různé techniky této investice Aut.údaje Ondřej Dubský; Akademie múzických umění Praha, Filmová a televizní fakulta, Katedra filmové a televizní produkce Autor Dubský Ondřej Další autoři Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta Vyd.údaje Praha : Katedra filmové a televizní produkce, 1999 Fyzický popis - [137] s.: il., barev. il., grafy, tabulky, schém. ISBN (Krouž. vaz., v deskách) Druh dok. ADF - Dějiny filmové Databáze xxxk - Knihy Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info II-8434 0122692 FOND SKLAD pouze prezenčně Název Základy reklamy Podnázev (učební text) Aut.údaje Zdeněk Křížek Autor Křížek Zdeněk (1952-) Vydání 1. vyd Vyd.údaje Praha : Filmová a televizní fakulta AMU, 1994 Fyzický popis - 44 s Edice Studijní texty ISBN 80-85883-05-8 (brož.) Druh dok. ASK - Skripta Databáze xxxk - Knihy Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 36360 0092087 FOND HRAD pouze prezenčně 36360-A 0094345 FOND HRAD pouze prezenčně 36360-B 0095936 FOND HRAD