Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Nakladatel = "Professional Publishing"
  1. Pavlů, Dušan, 1948-

    Reklub 1927-1949 / Dušan Pavlů. -- 2. vyd. -- Professional Publishing. -- 282 s., [8] s. barev. obr. příl

    Publikace zabývající se historií marketingových komunikací v Československu v první polovině minulého století, kdy dominantní místo v této oblasti zaujímal Reklamní klub československý (*1927). Autor zachycuje vznik, vývoj i zánik Reklubu; jeho úspěchy i problémy, ale především jeho přínos pro vývoj československé reklamy a marketingové komunikace (knihy o reklamě, analýzy výnosnosti reklamy pro zadavatele, bohatá přednášková činnost, aktivity v době před okupací českých zemí atd.). -- ISBN 978-80-88260-31-8 (brož.)

    1. Reklub (reklamní agentura : Praha, Československo) 2. agentury - reklama - Československo - 1927-1949 3. studie

    347.732(437)+(048.8)+659.1+3.073.533(437)
    ABC135
  2. Pavlů, Dušan, 1948-

    Veletrhy a výstavy / Dušan Pavlů. -- 1. vyd. -- Professional Publishing. -- 380 s.

    Dušan Pavlů zkoumá veletrhy především z hlediska naplňování jejich komunikační role. Přináší stručný pohled na vývoj komerční komunikace doma i ve světě a zabývá se vznikem trhů. Dále se věnuje světové veletržní scéně a současnému obrazu české „fair industry“; přináší nové pohledy na roli veletržní organizace jako svébytné, specifické multimediální organizace a zkoumá specifické rysy veletržní multimediality. Charakterizuje veletrh jako multimédium, zaměřuje se na důležité otázky konkurenčních vztahů ve sféře „fair industry“ a soustřeďuje čtenářskou pozornost na oblast kreativity v přípravě veletržního multimediálního komunikování. Všímá si také specifických rolí hlavních tvůrců komunikační platformy veletrhů (scénáristy, grafika a architekta); zkoumá doprovodný program jako formu informačního obohacení veletrhu. Přibližuje genezi doprovodných programů pevně spjatých s profilem veletržní či výstavní akce a zabývá se jejich typologií. Dále zachycuje základní rysy organizace veletržního života v České republice a ve světě a nastiňuje perspektivy veletrhů. V příloze jsou uvedeny stručné charakteristiky stálých výstavních a veletržních areálů v České a Slovenské republice a některých významných míst ve světě. -- ISBN 978-80-86946-38-2 (váz.)

    1. masová komunikace 2. obchodní veletrhy 3. výstavy 4. masmédia 5. public relations 6. multimédia 7. kultura 8. kultura a společnost 9. management kultury 10. studie 11. učebnice 12. příručky 13. metodické příručky

    (075)+(072)+(035)+659.4+(048.8)+316.7+316.72/.75+304.2/.4+339.174+061.4+316.772.4+659.3+339.174+339+339.13+06.07+339+339.17+07+659.1+791.641+004.032.6
    ABC135
  3. Maříková, Bohuslava, 1950-

    Devadesát není sto / s pečlivostí a láskou připravily Bohuslava Maříková a Marie Loucká. -- 1. vyd. -- Professional Publishing. -- 239 s.

    Bohatě fotograficky vypravená kniha mapuje devadesát let historie Jihočeského divadla v Českých Budějovicích od jeho založení v roce 1919 až do současnosti. Vzpomínky herců, režisérů a dramaturgů vytvářejí pestrou paletu osobností, které formovaly divadlo, v mnohém přerůstající rámec Jihočeského kraje. -- ISBN 978-80-86946-99-3 (váz.)

    1. Jihočeské divadlo 2. divadla - Československo - Česko - 1919-2008 3. herci - Československo - Česko - 1919-2008 4. herečky - Československo - Česko - 1919-2008 5. divadelní režiséři - Československo - Česko - 1919-2008 6. České Budějovice (Česko) 7. jubilejní publikace 8. obrazové publikace 9. vzpomínky 10. medailony

    I. Loucká, Marie, 1944-

    (437.319)+792.05(437)(437.3)"1919/2008"+791.635-051(437)(437.3)"1919/2008"+791.635-055.2(437)(437.3)"1919/2008"+792.075(437)(437.3)"1919/2008"+(082.2)+(084.11)+(0:82-94)+792.07(437)(437.3)"1919/2008"
    ABC135


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.