Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 28  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^nfa_un_entry 0002305 xxxk^"
  1. SYS237617
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015170729.1
    010
      
    $a 987-0-19-085399-0 $b váz.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00216546
    100
      
    $a 20190815f2019 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Digital uncanny $f Kriss Ravetto-Biagioli
    210
      
    $a New York $c Oxford University Press $d c2019
    215
      
    $a xi, 216 s. $c il.
    307
      
    $a Poznámky
    320
      
    $a Bibliografie na s. 197-209
    320
      
    $a Rejstřík
    330
      
    $a Tato monografie zkoumá rozličné podoby freudovského „tísnivého“ (unheimlich) v digitální éře. Skrze podrobný rozbor experimentálních a interaktivních uměleckých děl se snaží ukázat, jakým způsobem může tato tísnivá zkušenost proměňovat náš vztah k digitálním technologiím obecně.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002305 $a psychoanalýza a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002309 $a psychologie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001592 $a digitální technika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002435 $a sociologie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002677 $a vnímání
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0068829 $a analýzy
    675
      
    $a 316.74+791 $v MRF $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.3.037.37 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.964.2+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.073:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.9+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.83) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0138477 $a Ravetto-Biagioli $b Kriss $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20190815 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS204991
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015140929.3
    010
      
    $a 978-0-415-67481-2 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00184703
    100
      
    $a 20160329h2016 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a GB $a US
    200
    1-
    $a Film and television analysis $e <an> introduction to methods, theories, and approaches $f Harry M. Benshoff
    205
      
    $a 1st publ.
    210
      
    $a London $a New York $c Routledge $d 2016
    215
      
    $a xiv, 318 s. $c il. (převážně barev.), portréty, faksim.
    307
      
    $a Předmluva, slovníček pojmů a osob, seznam vyobrazení, o autorovi
    320
      
    $a Bibliografie v textu, rejstřík
    330
      
    $a Kompendium přehledně a srozumitelně přibližuje nejdůležitější kvalitativní metodologie používané při studiu filmu a televize. Každá kapitola je zaměřena na odlišnou metodologii a teoretické modely (ideologická analýza, autorská teorie, žánrová teorie, sémiotika a strukturalismus, psychoanalýza a nástroje teorie, feminismus, postmodernismus, kulturní studie, současné přístupy k rasám, národnostem, pohlavím a sexualitě), čtenáři jsou seznamováni s historickým vývojem jednotlivých přístupů spolu s jejich slovní zásobou, významnými vědci, klíčovými pojmy a případovými studiemi.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001994 $a metodologie dějin filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001995 $a metodologie filmové kritiky
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003450 $a metodologie filmové vědy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003429 $a filmová řeč
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002770 $a filmové žánry
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003122 $a televizní žánry
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001693 $a filozofie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002305 $a psychoanalýza a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002309 $a psychologie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002435 $a sociologie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002230 $a postmodernismus
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002231 $a postmodernismus a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001666 $a feminismus a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003228 $a gender a film
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067268 $a příručky
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067269 $a metodické příručky
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067226 $a učebnice
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.072.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.22 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.097 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 1+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.964.2+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.9+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.74+791 $v MRF $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 141.72+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.66-055.1/.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (035) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (072) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (075) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0103781 $a Benshoff $b Harry M. $f 1963- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20160329 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS255605
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20210816154317.7
    010
      
    $a 978-3-89472-497-9 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00235994
    100
      
    $a 20210811f2016 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a Vom Neorealismus zu den neuen Wellen $e filmische Erneuerungsbewegungen 1945-1968 $f Thomas Christen (Hg.) $f mit Beiträgen von Thomas Christen ... [et al]
    210
      
    $a Marburg $c Schüren $d c2016
    215
      
    $a 515 s. $c il.
    225
    2-
    $a Einführung in die Filmgeschichte $v 2
    304
      
    $a Další autoři: Barbara Flückiger, Wolfgang Fuhrmann, Patricia Pfeifer, Simon Spiegel
    307
      
    $a Předmluva
    320
      
    $a Rejstřík
    320
      
    $a Bibliografické poznámky
    320
      
    $a Bibliografie v textu
    320
      
    $a Filmografie v textu
    327
    0-
    $a Von etwas anderem. Die Filme des Prager Frühlings / Thomas Christen
    330
      
    $a Kolektivní monografie zahrnuje studie analyzující různé fáze obnovy a nové trendy ve filmu po 2. světové válce. Nejdůležitějšími směry na konci 40. let byly film noir, italský neorealismus a neúspěšný "Trümmerfilm" (filmy natáčené na troskách válkou rozbořených měst). Na konci 40. a v 50. letech nastal konkurenční boj mezi filmy hollywoodské produkce a rozvíjející se televizí a na konci 50. let došlo k dalším významným "obnovovacím" procesům ve filmové tvorbě v západní i východní Evropě, Severní a Latinské Americe, které byly shrnuty pod názvem nové vlna. Kromě generační výměny mezi filmaři je zde kladen důraz na další tematický a formální vývoj filmového jazyka, který někdy proniká i do experimentálního filmu. V západní Evropě se jedná o: francouzskou novou vlnu, britské Free Cinema a britskou novou vlnu a v Německu se mladá nastupující generace radikálně ve formě Oberhausenského manifestu rozloučila s kinematografií svých otců tzv. Papas Kino (filmy nenáročné, s opakujícími se motivy, zasazené do německé zromantizované krajiny). Nová vlna zasáhla také kinematografii východní Evropy včetně Československa. Spaghetti Western a úspěšný seriál James Bond otevírají v 60. lpřinášejí nové pohledy na mainstreamovou kinematografii. V knize najdeme i různé pohledy do zámoří: "New American Cinema", japonské Nuberu bagu a brazilské kino nôvo. Osmnáct kapitol završují filmové ukázky, podrobné bibliografie a filmografie. Jedna ze studií se věnuje československé filmové tvorbě v období Pražského jara (př. Perličky na dně, Sedmikrásky, Zabitá neděle, Lásky jedné plavovlásky, Démanty noci) a významným tvůrcům tohoto období (př. Věra Chytilová, Miloš Forman, Jan Němec, Evald Schorm, Juraj Jakubisko).
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001572 $a dějiny filmu $y země světa $z 1945-1968
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002422 $a směry v dějinách filmu $y země světa
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001679 $a film noir
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002588 $a filmová tvorba $y země světa $y Československo
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002262 $a produkce $y země světa $y Československo
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002427 $a socialismus a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002544 $a televize a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001662 $a fašismus a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002213 $a politika a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003024 $a cinema nôvo
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002444 $a spaghetti western $y Itálie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001525 $a cenzura
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001611 $a dokumentární film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001762 $a hraný dokument $y Československo
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003629 $a Pražské jaro, 1968
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002117 $a nová vlna
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001707 $a Free Cinema
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002109 $a nezávislý film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002096 $a neorealismus
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001655 $a expresionismus (umění) a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002309 $a psychologie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003023 $a cinéma vérité
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002088 $a nonfikční film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001482 $a autorský film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001819 $a James Bond ve filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003037 $a bondovka
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003280 $a cinema direct
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002305 $a psychoanalýza a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001650 $a existencialismus a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003282 $a Cinerama
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002348 $a režiséři
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003046 $a filmoví tvůrci
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002608 $a umění a film
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0101814 $a kolektivní monografie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067194 $a filmografie
    675
      
    $a (048.8:082) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 016:791.2 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.22 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 351.758.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.223.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791-027.575 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 329.18+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.036.7+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.229 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.2 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791-5 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.221.5 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.9+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.964.2+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 141.32+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.534.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.633-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.63-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 72/79+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.62-026.15 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.63 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.323.7:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.397+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 32+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 94(437)"1968"
    675
      
    $a 791.221.51 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.21 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.1(100)"1945/1968" $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791(091)(100)"1945/1968" $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.21(100)"1945/1968" $z cze $9 MRF
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0075641 $a Christen $b Thomas $f 1954- $4 340 $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20210811 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS203726
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20230629103611.6
    010
      
    $a 978-80-7331-319-7 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00183505
    100
      
    $a 20160211h2015 m 0czey0103 ba
    101
    1-
    $a cze $c eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Lacrimae rerum $e Kieślowski, Hitchcock, Tarkovskij, Lynch $f Slavoj Žižek $g [vybral a z anglického originálu přeložil Radovan Baroš $g autorka úvodu Petra Hanáková $g odborná redakce Tomáš Pivoda $g redakční spolupráce Andrea Slováková]
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Praha $c NAMU $d 2015
    215
      
    $a 286 s.
    307
      
    $a Poznámky v textu, diagramy, ediční poznámky
    330
      
    $a V knize, sestavené z již publikovaných knižních statí, slovinský filozof a kulturní teoretik působivě analyzuje filmová díla věhlasných světových režisérů, přičemž se opírá o filozofické teze Lacana, Heideggera, Hegela a některé psychologické teorie. Při detailní analýze filmů režiséra Kieślowského se zabývá etikou jako ústředním tématem režisérových děl, a dále především vztahem mezi materiálností a teologií. U Hitchcocka zkoumá autorský styl a s ním spojený jev „nadinterpretace“. Pomocí analýzy Tarkovského filmů se autor snaží ukázat, jak motiv traumatické či cizorodé Věci, který funguje jako mechanismus zhmotňující nevědomé fantazie člověka, figuruje v diegetickém prostoru kinematografického narativu. V eseji o Lynchovu filmu Lost Highway se Žižek zabývá tím, do jaké míry jsou tímto postmoderním snímkem prostoupena filmová klišé, a jak naopak vážně je potřeba chápat Lynchovo univerzum.
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0005773 $a Kieślowski $b Krzysztof $f 1941-1996 $x polský režisér a scenárista působící i ve Francii $y Polsko $y Francie
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0009788 $a Žižek $b Slavoj $f 1949- $x slovinský filozof a kulturní teoretik $y Slovinsko
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0003545 $a Hitchcock $b Alfred $c Sir $f 1899-1980 $x britský a americký režisér, scenárista a producent $y Velká Británie $y Spojené státy americké
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0005118 $a Tarkovskij $b Andrej $f 1932-1986 $x ruský, sovětský scenárista, režisér a herec $y Rusko $y Francie
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0003173 $a Lynch $b David $f 1946- $x americký režisér, scenárista a producent $y Spojené státy americké
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0043468 $a Lost Highway $k 1996 $n film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001693 $a filozofie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001692 $a filozofický film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001647 $a etika a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003567 $a etika ve filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003178 $a spirituální film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002507 $a symbolický film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002558 $a filmoví teoretici
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002305 $a psychoanalýza a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002309 $a psychologie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002310 $a psychologie filmu
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067225 $a výbory
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a 1+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 17+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.23 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.22 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.964.2+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.9+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (082.21) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0009788 $a Žižek $b Slavoj $f 1949- $4 070
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0082449 $a Pivoda $b Tomáš $f 1977- $4 695
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0082528 $a Hanáková $b Petra $f 1974- $4 080
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0061045 $a Slováková $b Andrea $f 1981- $4 695
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20160211 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS190320
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015125119.3
    010
      
    $a 978-3-89581-321-4 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00170353
    100
      
    $a 20141014h2013 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a ger $a eng
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a <Das> Innen im Aussen $e Béla Tarr, Jacques Lacan und der Blick $f Bernhard Hetzenauer $g [Nachwort von Michael Pilz]
    210
      
    $a Berlin $a Köln $c Alexander Verlag Berlin $d 2013
    215
      
    $a 128 s. $c il.
    302
      
    $a Částečně anglický text
    307
      
    $a Citáty, výňatky, poznámky na s. 122-127, o autorovi
    320
      
    $a Bibliografie na s. 111-120
    330
      
    $a Monografie analyzuje a interpretuje estetické a duchovní aspekty a atributy tvorby maďarského filmaře Bély Tarra ve spojení s myšlenkami francouzského psychoanalytika Jacquesa Lacana. Text původně vznikl jako diplomová práce na Vysoké škole výtvarného umění v Hamburku.
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0080177 $a Tarr $b Béla $f 1955- $x maďarský režisér a scenárista $y Maďarsko
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0100550 $a Lacan $b Jacques $f 1901-1981 $x francouzský psychoanalytický teoretik $y Francie
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0081833 $a Satanské tango $k 1994
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0100136 $a Muž z Londýna $k 2007 $n film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002348 $a režiséři $y Maďarsko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003178 $a spirituální film $y Maďarsko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002305 $a psychoanalýza a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001692 $a filozofický film $y Maďarsko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001693 $a filozofie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002606 $a umělecký film $y Maďarsko
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067396 $a monografie
    675
      
    $a 791.633-051(439) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.964.2+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 1+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.22(439) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0121471 $a Hetzenauer $b Bernhard $f 1981- $4 070
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0115367 $a Pilz $b Michael $f 1943- $4 075
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20141014 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
  6. SYS152197
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015093555.3
    010
      
    $a 978-0-8166-6996-7 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00132817
    100
      
    $a 20110609h2011 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US $a GB
    200
    1-
    $a Out of time $e desire in atemporal cinema $f Todd McGowan
    210
      
    $a Minneapolis $a London $c University of Minnesota Press $d 2011
    215
      
    $a xiv, 285 s.
    307
      
    $a Předmluva, výňatky, poznámky na s. 239-278
    320
      
    $a Rejstřík
    330
      
    $a Knižní filmologická studie zkoumá otázky narušování tradičního chronologického režimu filmového času v současné kinematografii. Autor se opírá o výsledky současné psychoanalýzy, zejména pak Jacquesa Lacana.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001551 $a čas ve filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002714 $a vzpomínky ve filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002305 $a psychoanalýza a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067396 $a monografie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.23 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.964.2+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0109829 $a McGowan $b Todd $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20110609 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135
  7. SYS124571
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015071551.9
    010
      
    $a 978-80-7331-143-8 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00105710
    100
      
    $a 20090324h2008 m 0czey0103 ba
    101
    1-
    $a cze $c ita
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Filmové teorie 1945-1990 $f Francesco Casetti $g [z italského originálu ... přeložila Helena Giordanová $g studii Teorie, post-teorie, neo-teorie z anglického vyd. přeložil Jan Hanzlík $g odborná redakce Jan Bernard $g redakční spolupráce Jan Kolář]
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Praha $c Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze $d 2008
    215
      
    $a 406 s.
    307
      
    $a Úvod, citáty, poznámky v textu, ediční poznámka
    320
      
    $a Bibliografie na s. 373-399, rejstřík jmenný
    330
      
    $a Souhrnný přehled filmových teorií, jimiž byl v Evropě a Spojených státech v posledních padesáti letech promýšlen, studován a diskutován. film. Autor svou práci rozčlenil podle klíčových proudů, jež formovaly podobu filmových studií. V první části své knihy se věnuje padesátým letům a pokusům definovat „esenci“ filmu. Poté rozebírá „oborový“ přístup k filmu, jenž se rozvinul především v šedesátých a sedmdesátých letech – přístup, jenž využívá poznatků a metod psychologie, sociologie, sémiotiky a psychoanalýzy. Závěr Casettiho monografie je věnován přesahům mezi filmem a politikou, kritice filmových způsobů reprezentace, feministickým teoriím, kulturálním studiím a dalším nově konstituovaným oborům, včetně nového přístupu k dějinám filmu. Tento první český překlad je doplněn autorovou studií o současném postavení filmové teorie, tak aby byl pokryt i vývoj, který se odehrál v devadesátých letech minulého a prvních letech tohoto století.
    454
    -1
    $1 200 1 $a Teorie del cinema 1945-1990 $f Francesco Casetti $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0000203 $a Casetti $b Francesco $f 1947- $4 070 $1 205 $a 7. ed. $1 210 $a Milano $c R.C.S. Libri $d 2004
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002558 $a filmoví teoretici
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002710 $a filmové vzdělávání
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001913 $a filmová kritika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003292 $a filmová kultura
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003429 $a filmová řeč
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001995 $a metodologie filmové kritiky
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003450 $a metodologie filmové vědy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002436 $a sociologie filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002398 $a filmová sémiotika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002305 $a psychoanalýza a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001791 $a ideologie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001666 $a feminismus a film
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067396 $a monografie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.51 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.072.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.74:791 $v MRF $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01:003.2/.6 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.964.2+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.75+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 141.72+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0000203 $a Casetti $b Francesco $f 1947- $4 070
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0069714 $a Hanzlík $b Jan $f 1979- $4 730
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0003410 $a Bernard $b Jan $f 1948- $4 695
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0094328 $a Kolář $b Jan $f 1978- $4 270
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20090324 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135
  8. SYS099106
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015050111.7
    010
      
    $a 80-7349-037-4 $b váz.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00080690
    100
      
    $a 20070329h2007 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Outsiderova zpověď $e vzpomínky a sebereflexe sepsané s přičiněním Miloše Šindeláře $f Ivo Pondělíček alias Dubroka ip
    210
      
    $a Praha $c Pragma $d 2007
    215
      
    $a 343 s., [16] s. obr. příl. $c il., portréty
    307
      
    $a Úvod, citáty
    330
      
    $a Memoáry významného muže vědeckého a kulturního života, který se proslavil jako vysokoškolský profesor, psycholog, sexuolog, filmový teoretik a spisovatel, jsou sepsány formou dialogu se „zpovědníkem“ Milošem Šindelářem. Ve vzpomínkách a sebereflexích rekapituluje svůj život bohatý na dobré i zlé události, přibližuje nám známé osobnosti a přátele a stává se výmluvným svědkem vývoje naší společnosti v druhé polovině dvacátého století. Nakonec nás zasvěcuje i do své poslední lásky: malování.
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0014192 $a Pondělíček $b Ivo $f 1928-2019 $x psycholog, sexuolog, teoretik filmu a masmédií $y Československo $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003040 $a filmoví vědci $y Československo $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002305 $a psychoanalýza a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002309 $a psychologie a film
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067160 $a rozhovory
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067245 $a biografie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0066158 $a autobiografické vzpomínky
    675
      
    $a 791.3-051(437.3) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.964.2+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.9+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (092) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 929 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (047.53) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (0:82-94) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0014192 $a Pondělíček $b Ivo $f 1928-2019 $4 460
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0083711 $a Šindelář $b Miloš $4 470
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20070329 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135
  9. SYS089680
    LBL
      
    00625nam^^2200217^^^450
    005
      
    20201015041411.5
    010
      
    $a 978-1-84150-171-0 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00071498
    100
      
    $a 20060622h2007 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a GB $a US
    200
    1-
    $a Frames of mind $e <a> post-jungian look at film, television and technology $f Luke Hockley
    205
      
    $a 1st publ.
    210
      
    $a Bristol $a Chicago $c Intellect $d 2007
    215
      
    $a 152 s. $c il.
    307
      
    $a Poznámky v textu, o autorovi
    320
      
    $a Bibliografie na s. 139-143, rejstřík
    330
      
    $a Knižní studie poskytuje nový a podnětný úvod do světa post-jungovských filmových a televizních studií, včetně uplatnění psychoanalýzy při analýze filmů.
    512
    1-
    $e <a> post-jungian look at cinema, television and technology
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0094154 $a Jung $b Carl Gustav $f 1875-1961
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002309 $a psychologie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002307 $a psychologický vliv filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002308 $a psychologický vliv televize
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002310 $a psychologie filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002305 $a psychoanalýza a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001693 $a filozofie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002544 $a televize a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002543 $a televize
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002044 $a mýtus a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002677 $a vnímání
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003344 $a vliv filmu
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a 159.964.2+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.397+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 654.191 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.9+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 1+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.073:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.43 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0094018 $a Hockley $b Luke $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20060622 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135
  10. SYS135863
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015081310.7
    035
      
    $a (NFA-K)b-00116816
    100
      
    $a 20100210a2006 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a AT
    200
    1-
    $a filmarchiv $e Programmzeitschrift des Filmarchiv Austria $e 04/06 $f FilmArchiv Austria
    210
      
    $a Wien $c Filmarchiv Austria $d 2006
    215
      
    $a 99 s. $c il.
    330
      
    $a Program archivního kina Metro ve Vídni na duben 2006 přináší statě k přehlídce Sigmund Freud a film a tématice psychoanalýza a film, včetně rozboru díla Davida Lynche, dále představuje Transmediální společnost d a u d a l u s a její projekty včetně video přehlídky Daedalus notes 1984-2006 (přednášky a videofilmy z dílny Gerharda Fischera, polyfonie obrazu, zvuku a hlasu).
    461
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*135751
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0063000 $a Freud $b Sigmund $f 1856-1939 $x rakouský neurolog a psychiatr $y Rakousko
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0003173 $a Lynch $b David $f 1946- $x americký režisér, scenárista a producent $y Spojené státy americké
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0100430 $a Fischer $b Gerhard $f činný 1984-2006 $x rakouský vydavatel, vystavovatel, spisovatel, filmař, pedagog $y Rakousko
    601
    01
    $3 nfa_un_auth*0073196 $a Metro Kino $c Vídeň, Rakousko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002305 $a psychoanalýza a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002044 $a mýtus a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002608 $a umění a film $y Rakousko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002309 $a psychologie a film
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067349 $a programy
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067230 $a sborníky
    675
      
    $a 72/79+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.964.2+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 159.9+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (082)
    675
      
    $a (083.97)
    710
    01
    $3 nfa_un_auth*0084527 $a Filmarchiv Austria $c Vídeň, Rakousko
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20100210 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.