Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 106  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^nfa_un_entry 0002398 xxxk^"
  1. NázevPoznámky o filmovej reči
    Aut.údajeDušan Trančík
    Autor Trančík Dušan (1946-)
    Vydání1. vyd.
    Vyd.údaje V Bratislave : Vysoká škola múzických umení v Bratislave, 2021
    Edice219 s.
    PoznámkyResumé v anglickém jazyce. - Citované filmy. - Vlastní filmografie (výběr). - Bibliografie na s. 106-114
    AnotaceSlovenský režisér, scenárista a pedagog Dušan Trančík se ve svém učební textu snaží interpretovat myšlenky různých tvůrců, které mu pomáhají ve výkladu filmové řeči.
    ISBN978-80-8195-090-2 (brož.)
    Předmět.hesla filmová řeč * filmová sémiotika * jazyk a film * filmová teorie * scenáristika * scénář * herecká metoda
    Form.deskr. učební texty
    Systemat.791.3, 791.32.01:003.2/.6, 81+791, 791.32.01, 791.632, 791.635, (07)
    Jazyk dok.slo - slovenština
    Země vyd.SK - Slovenská republika
    Druh dok.APC - Příručky
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00238268
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    430850121734FONDHRADpouze prezenčně
    Poznámky o filmovej reči
  2. NázevFilm a dějiny 8
    Podnázevválka
    Aut.údajePetr Kopal a kol.
    Další autoři Kopal Petr (1975-)
    VydáníVyd. 1.
    Vyd.údaje Praha : Casablanca : ÚSTR, 2021
    Fyzický popis- 500 s.: il.
    PoznámkyÚvod. - Resumé v anglickém jazyce. - Medailony autorů. - Seznam vyobrazení. - Výběrová bibliografie na s. 485-487. - Rejstřík
    ObsahujeVálka a film: efekty, znaky a žánry / Petr Kopal -- Armády noci / Martin Kaňuch -- Velká vlastenecká válka jako jedno z úhelných témat sovětské a ruské kinematografie / Tomáš Hála -- Komunistické dějiny v obrazech. Filmová epopej Vojáci svobody jako historiofotická apologie na pozadí druhé svtové války / Václav Žák -- Ideologie v protektorátním filmu / Jaroslav Pinkas -- Lézt nahoru opatrně a pomaloučku. Program pro český národ v protektorátní kinematografii -- Umění přizpůsobivosti. První a druhá kariéra Wilhelma Söhnela / Tereza Czesany Dvořáková -- Kino na fronte / Petra Hanáková -- Ústav pre školský a osvetový film / Adriana Kičková -- (Médium) Rozhlas po drátě - další pevná součást hráze míru a socialismu / Tomáš Vlček -- Jeho (boj o) žánr: válečný, historický...? Sequensův Atentát a hraný film o protektorátu / Petr Kopal -- Válka, smrt a nostalgie. Ostře sledované vlaky Jiřího Menzla a Bohumila Hrabala / Luboš Ptáček -- Literární scénář Kolíska Eduarda Grečnera a Alfonze Bednára a jeho schvalování v kontextu slovenského povstaleckého filmu 50. let / Milan Cyroň -- Slovenské národní povstání na obrazovkách Československé televize / Daniel Růžička -- "Na nepriatel'a striel'al každý strom". Slovenské národné povstanie v zrkadle doby a dokumentárnej produkcie / Eva Filová
    AnotaceHistorik Petr Kopal z Ústavu pro studium totalitních režimů připravil osmé pokračování knižní série "Film a dějiny", tentokrát s podtitulem "válka". Kolektivní monografie se zabývá fenoménem války a filmu, který nebyl dosud v tuzemské produkci souborně zpracován. Hlavním tématem knihy je česká a slovenská filmová propaganda za války. Zatímco na Západě je válka dlouhodobě zkoumaným tématem, u nás mu (filmoví) historici nikdy nevěnovali srovnatelnou pozornost. Téma "protektorát a film" zahrnuje specifika dobové kinematografie, "filmové osvěty" čili propagandy, jejích institucí, a kulturní politiky vůbec. Další podstatnou oblast představují hrané a dokumentární filmy o protektorátu, respektive o Slovenském státu, potažmo Slovenském národním povstání. Monografie je rozdělena do dvou samostatných bloků (Válka a film, Češi a Slováci za války). Druhý blok se pak dělí ještě na dva samostatné oddíly (Film a rozhlas ve válce a Válka ve filmu). Texty v publikaci přibližují okolnosti vzniku, politickou i kulturní atmosféru doby, za jakých filmy vznikaly a byly distribuovány.
    ISBN978-80-87292-52-5 (Casablanca) (váz.)978-80-7516-003-4 (ÚSTR)
    Předmět.hesla válka ve filmu * válka a film * druhá světová válka a film * druhá světová válka, 1939-1945 ve filmu * Slovenské národní povstání, 1944 * historické události ve filmu * propaganda a film * propaganda ve filmu * fašismus a film * filmová teorie * filmová sémiotika * filmová řeč
    Form.deskr. kolektivní monografie, studie
    Systemat.329.18+791, 355.01+791, (048.8:082), (048.8), 791.32.01, 791.32.01:003.2/.6, 791.3, 94(100)"1939/1945"+791, 94(100)"1939/1945":791.23, 94(437.6)"1944", 355.426(437.6)"1944", 32.019.5+791, 791.23
    Jazyk dok.cze - čeština, slo - slovenština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.AKM - Kolektivní monografie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00244284
    Počet ex.3, z toho volných 2, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    Odkazy (16) - ČLÁNKY
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    37869/80122617FONDHRADpouze prezenčně
    37869/8-A0122618PRIRSKLAD
    37869/8-B0122619FONDHRAD
    Film a dějiny 8
  3. NázevAnalýza divadelního představení
    Aut.údajePatrice Pavis
    Autor Pavis Patrice (1947-)
    Vyd.údaje Praha : Nakladatelství AMU, 2020
    Fyzický popis- 656 s.: il.
    Originál  Ľanalyse des spectacles  /   Pavis Patrice (1947-) . Malakoff : Armand COLIN, 2005.
    PoznámkyÚvod. - Bibliografie na s. 632-644. - Bibliografické poznámky. - Jmenný rejstřík
    Obsahuje téžDivadelní a filmová analýza: Marat/Sade
    AnotaceČeský překlad stěžejní knihy francouzského teatrologa Patrice Pavise určené pro kritiky, akademiky, studenty divadelní vědy divadelní tvůrce. Autor přináší doposud chybějící konceptuální rámec pro analýzu divadelních, tanečních a pantomimických představení s přesahem do filmové analýzy. Publikace provádí čtenáře od detailu hercova výrazu a gesta až po společenský kontext, ve kterém dílo vzniklo. Pavis postupuje od čistě formální analýzy všech složek představení (herecké výkony, kostýmy, prostor, čas, hudba a svícení) k sémiologii a antropologickému přístupu, kdy předmětem zájmu nejsou jen performeři a dílo samotné, ale i diváci. Jedna z kapitol je věnována analýze hereckého projevu způsobem srovnání divadelních herců s herci filmovými, což také umožňuje porovnat divadelní a filmovou analýzu. Pavis zde použil jako příklad hru Petera Weisse Marat/Sade, respektive videozáznam anglické verze hry od německé televize (s podtitulky), který je snadno dostupný.
    ISBN978-80-7331-549-8 (brož.)
    Předmět.hesla filmová estetika * herecká metoda * filmová estetika * lingvistika * filmová sémiotika * filmová řeč * střih * vyprávění postavy * divadlo a film * jazyk a film * filmová teorie * filmová tvorba * diváctví * vnímání
    Form.deskr. studie, analýzy, příručky
    Systemat.792+791, 791.32:791.65.073, 7.073:791, 791.62-026.15, 793.3, 791.623.1, (048.8), 792.78, (048.83), (035), 39, 791.32.01:111.852, 792.027, 81`22, 808.55, 792.071.2, 792.028.3, 792.027, 792.2, 792.01, 81`1:791.32.01, 791.32.01:003.2/.6, 791.3, 81+791, 791.32.01, 791.635
    Jazyk dok.cze - čeština
    Jazyk orig.fre - francouzština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.APC - Příručky
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00232317
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    Odkazy (1) - ČLÁNKY
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    429070120959FONDSKLADpouze prezenčně
    Analýza divadelního představení
  4. NázevThe translation of films 1900-1950
    Aut.údajeedited by Carol O'Sullivan and Jean François Cornu; published for the British Academy by Oxford University Press
    Další autoři O'Sullivan Carol (1972-) Cornu Jean François (1959-)
    Vyd.údaje Oxford : Oxford University Press, 2019
    Fyzický popis- xix, 321 s.: il.
    EdiceProceedings of the British Academy 218
    PoznámkyPředmluva. - Autoři. - Výběrová bibliografie na s. 297-301. - Rejstřík. - Kolektivní monografie zahrnující příspěvky filmových historiků, překladatelů, archivářů a kurátorů věnující se filmovému překladu (audiovizuální překlad = překlad v různých sémiotických rovinách, tj. překlad vizuální a zvukové informace) zejména jako aktuální oblasti výzkumu. Staví na posledních dvaceti letech výzkumu historie dabingu a titulkování a ukazuje jak se titulkování, dabing a další formy audiovizuálního překladu vyvíjely v průběhu 20. století. Publikace upozorňuje na propojení těchto forem v komerčním, technologickém a průmyslovém kontextu. "The translation of films 1900-1950" vychází z archivních zdrojů a odborných expertiz a zasazuje se o širší pochopení filmového překladu.
    ISBN978-0-19-726643-4 (váz.)
    ISSN0068-1202
    Předmět.hesla titulky * dabing * jazyk a film. 1900-1950 * dějiny filmu. 1900-1950 * dějiny filmu. němá éra * jazykové verze * filmová sémiotika * filmová teorie * audiovizuální prostředky * filmová věda a výzkum
    Form.deskr. kolektivní monografie, studie
    Systemat.791.32.01, 791.32, (048.8:082), (048.8), 778.534.48, 791.11, 791.1, 791(091), 81+791, 81:791-25, 791.32.01:003.2/.6, 778.535
    Jazyk dok.eng - angličtina
    Země vyd.GB - Velká Británie
    Druh dok.AKM - Kolektivní monografie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00226119
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    427490120342FONDSKLADpouze prezenčně
    The translation of films 1900-1950
  5. NázevChristian Metz and the codes of cinema
    Podnázevfilm semiology and beyond
    Aut.údajeedited by Margrit Tröhler and Guido Kirsten
    Další autoři Tröhler Margrit (1961-) Kirsten Guido (1979-)
    Vyd.údaje Amsterdam : Amsterdam University Press, c2018
    Fyzický popis- 484 s.: faksim.
    EdiceFilm theory in media history
    PoznámkyPoznámky. - Poznámka editorů. - Jmenný rejstřík. - Rejstřík filmových titulů
    AnotaceKolektivní monografie přináší podrobný přehled díla francouzského filmového teoretika a klíčové postavy filmové sémiotiky Christiana Metze, jeho analýzu a vliv na současnost. Jednotlivé studie různých autorů jsou doplněny poznámkovým aparátem a stručným představením autora příspěvku a jeho překladatele. Svazek zahrnuje i rozhovory se samotným Christianem Metzem.
    ISBN978 90 8964 8921 (brož.)
    Hesla pers. Metz Christian (1931-1993)
    Předmět.hesla filmová řeč * filmová teorie * filmová sémiotika * jazyk a film * filmová kritika
    Form.deskr. kolektivní monografie, studie
    Systemat.791.3, 791.32.01, 791.32.01:003.2/.6, 791.32.072.3, 81+791, (048.8:082), (048.8)
    Jazyk dok.eng - angličtina
    Země vyd.NL - Nizozemsko
    Druh dok.AKM - Kolektivní monografie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00208038
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    422620117570FONDSKLADpouze prezenčně
    Christian Metz and the codes of cinema
  6. NázevDelo i znak
    Aut.údajeSofija Trenčovska
    Autor Trenčovska Sofija (1975-)
    Vyd.údaje Skopje : Makedonika, 2018
    Fyzický popis- 154 s.
    PoznámkyPředmluva. - Literatura. - Poznámky v textu. - Bio-bibliografie Sofije Trenčkovske. - Portrét autorky na obálce. - Resumé v makedonštině a angličtině. - Jmenný rejstřík
    AnotaceSamotný název knihy napovídá, že se makedonská filoložka Sofija Trenčovska věnuje ve své práci hledání symbolů a znaků v uměleckém díle. Kniha je rozdělena do čtyř částí. V první se autorka věnuje poezii Aco Šopova; ve druhé, nazvané Teatrologické a filmologické texty, zkoumá symboly v dramatu a divadle na díle srbského spisovatele, dramatika, esejisty, satirika a zakladatele moderní rétoriky Branislava Nušiće a makedonského spisovatele, vypravěče a esejisty Mitko Madžunkova. Ve třetím oddíle knihy se zabývá vybranými současnými makedonskými spisovateli. Poslední část pak zahrnuje starší rozhovory s významnými filmaři (Freddie Francis, Branko Gapo, Jaromír Šofr).
    ISBN978-608-252-078-0 (brož.)
    Hesla pers. Francis Freddie (1917-2007) Šofr Jaromír (1939-) Gapo Branko (1931-2008) Nušić Branislav (1864-1938) Madžunkov Mitko (1943-)
    Předmět.hesla lingvistika * básníci. Makedonie * umění * spisovatelé. Makedonie * kameramani. Československo. Česko. Velká Británie. Makedonie * režiséři. Velká Británie. Makedonie * symbol ve filmu * filmová sémiotika * filmová estetika * režiséři
    Form.deskr. studie, analýzy, rozhovory
    Systemat.72/76, 791.23, 82-1, 791.32.01:003.2/.6, 81`22, 791.32.01:111.852, 778.53-051, 791.633-051, 821.163.3-051, (048.8), (048.83), (047.53), 82-1-051, 81`1:791.32.01
    Jazyk dok.mac - makedonština
    Země vyd.MK - Makedónie
    Druh dok.ASD - Studie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00208164
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    422860117604FONDSKLADpouze prezenčně
    Delo i znak
  7. NázevTeorie obrazu
    Podnázeveseje o verbální a vizuální reprezentaci
    Aut.údajeW. J. T. Mitchell; [z anglického originálu přeložili ... Lucie Chlumská, Andrea Průchová a Ondřej Hanus, předmluva a revize překladu Filip Láb]
    Autor Mitchell W. J. T. (1942-)
    Vydání1. české vyd.
    Vyd.údaje Praha : Karolinum, 2016
    Fyzický popis- 477 s.: il., portréty, faksim.
    EdiceVizuální kultura
    Originál  Picture theory : essays on verbal and visual representation  /   Mitchell W. J. T. (1942-) . Chicago : The University of Chicago Press, 1994.
    PoznámkyÚvod, poznámky v textu, citáty. - Rejstřík jmenný a věcný
    AnotacePublikace je souborem esejí, které se postupně věnují jednotlivým aspektům vztahu textu a obrazu. Americký teoretik vizuální kultury rozebírá reprezentace obrazové i verbální, souvislosti obrazu a jazyka, a to vše dokládá na velmi široké škále praktických ukázek z každodenního života. Základem Mitchellova přístupu k obrazům (a nejen k nim) je interdisciplinarita: jeho hlavní argument pro multidisciplinární náhled vychází z obavy, že důkladná lingvistická interpretace obrazů fakticky brání jejich hlubšímu porozumění. Kouzlem textů je, že se v nich nenásilně potkávají William Blake, dinosauři z Jurského parku, Nelson Goodman, přímý přenos CNN, Spike Lee, Erwin Panofsky, ale také film Olivera Stonea.
    ISBN978-80-246-3202-5 (brož.)
    Předmět.hesla filmová estetika * umění * filmová sémiotika * analýza obrazu
    Form.deskr. monografie, eseje
    Systemat.791.32.01:111.852, 72/76, 791.32.01:003.2/.6, 791.3, 7.01, (048.8), (0:82-4)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Jazyk orig.eng - angličtina
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.AMO - Monografie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00197482
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    419560115928FONDSKLADpouze prezenčně
    Teorie obrazu
  8. NázevZnaky, obrazy a stíny slov
    Podnázevúvod do (jedné) filozofie a sémiologie obrazů
    Aut.údajePeter Michalovič, Vlastimil Zuska
    Autor Michalovič Peter (1960-)
    Další autoři Zuska Vlastimil (1951-)
    Vydání1. vyd.
    Vyd.údaje Praha : Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze, 2009
    Fyzický popis- 374 s.: il., faksim.
    PoznámkyAutor doslovu Miroslav Petříček. - Úvod, poznámky v textu, citáty, soupis obrazového doprovodu, ediční poznámka. - Bibliografie na s. 362-367, rejstřík jmenný
    AnotaceObraz a problém jeho znakovosti, obraz a jeho vztah k verbálnímu jazyku – to jsou centrální témata knihy, která interpretuje styl myšlení představitelů strukturalismu a poststrukturalismu. Autoři komentují a rozebírají vývoj těchto významných myšlenkových proudů a v jeho souvislostech se zajímají především o sémiotickou analýzu obrazu. Proto se zaměřují na myslitele, kteří se v té či oné míře zabývali vedle obecné problematiky jazyka a vztahů označujících systémů s uměním právě obrazem.
    ISBN978-80-7331-129-2 (brož.)
    Předmět.hesla analýza obrazu * lingvistika * filmová teorie * autorská teorie * filmová estetika * filmová sémiotika * filmová řeč * jazyk a film * strukturalismus
    Form.deskr. studie
    Systemat.81`1:791.32.01, 791.32.01:111.852, 791.32.01:003.2/.6, 791.3, 81+791, 791.32.01, (048.8)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.ASD - Studie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00109742
    Počet ex.2, z toho volných 0, prezenčně 2
    Databázexxxk - Knihy
    Odkazy (1) - ČLÁNKY
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    394540103702FONDHRADpouze prezenčně
    39454-A0103703FONDHRADpouze prezenčně
  9. NázevSemiotika filmu a problémy filmovej estetiky
    Aut.údajeJurij Michajlovič Lotman; [z ruského originálu ... preložil Peter Mihálik, autoři doslovu Peter Michalovič a Vlastimil Zuska]
    Autor Lotman Jurij (1922-1993)
    Další autoři Mihálik Peter (1945-1987) Michalovič Peter (1960-) Zuska Vlastimil (1951-)
    Vydání2. vyd.
    Vyd.údaje Bratislava : Slovenský filmový ústav, 2008
    Fyzický popis- 139 s.: il.
    EdiceCamera lucida
    Originál  Semiotika kino i problemy kinoestětiki  /   Lotman Jurij (1922-1993) . Tallin : Eesti raamat, 1973.
    PoznámkyPoznámky v textu, ediční poznámka
    AnotaceDruhé, doplněné a aktualizované vydání knihy J.M. Lotmana vychází z revidovaného překladu Petera Mihálika (Divadelní fakulta VŠMU, 1984). Významná filmologická publikace zakladatele Tartuské školy se v několika kapitolách zabývá jednotlivými kategoriemi v oblasti sémiotiky a estetiky filmu (mj. Ilúzia reality, Problém záberu, Prvky a roviny filmového jazyka, Podstata filmovej naratívnosti). - Lotmanův přístup k dané problematice vysvětlují v závěru knihy Peter Michalovič a Vlastimil Zuska.
    ISBN978-80-85187-51-9 (brož.)
    Předmět.hesla filmová estetika * filmoví estetici * autorská teorie * filmová teorie * filmová řeč * filmová sémiotika
    Form.deskr. studie
    Systemat.791.32.01:111.852, 791.3-051, 791.32.01, 791.3, 791.32.01:003.2/.6, (048.8)
    Jazyk dok.slo - slovenština
    Jazyk orig.rus - ruština
    Země vyd.SK - Slovenská republika
    Druh dok.ASD - Studie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00099676
    Počet ex.3, z toho volných 2, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    39131-20102028FONDHRADpouze prezenčně
    39131-2-A0102478FONDHRAD
    39131-2-B0102479FONDHRAD
  10. NázevPříběh a diskurs
    Podnázevnarativní struktura v literatuře a filmu
    Aut.údajeSeymour Chatman; [z anglického originálu ... přeložil Milan Orálek]
    Autor Chatman Seymour (1928-2015)
    Další autoři Orálek Milan (1982-)
    VydáníVyd. 1.
    Vyd.údaje Brno : Host, 2008
    Fyzický popis- 328 s.: il.
    EdiceTeoretická knihovna sv. 21
    Originál  Story and discourse : narrative structure in fiction and film  /   Chatman Seymour (1928-2015) . [USA] : Cornell University Press, 1978.
    PoznámkyAutoři doslovu Milan Orálek a Tomáš Kubíček. - Předmluva, citáty, poznámky v textu, poznámka překladatele, o autorovi. - Bibliografie S. Chatmana na s. 288, rejstřík jmenný, názvový a věcný
    AnotaceAutor ve své knize mapuje a s přihlédnutím k americké tradici (Wayne Booth, Dorrit Cohnová aj.) tvůrčím způsobem rozvíjí produkci francouzského literárněvědného strukturalismu. Ačkoli v centru Chatmanovy pozornosti zůstává literatura, jeho cílem je předložit teorii fikčního narativu platnou napříč médii. Určující pro Chatmanovo uvažování je přitom vztah dvou základních složek narativu - příběhu a diskursu -, jejichž interakce generuje význam narativního díla.
    ISBN978-80-7294-260-2 (brož.)
    Předmět.hesla narace ve filmu * narativní film * filmová estetika * filmová teorie * filmová sémiotika * filmová řeč
    Form.deskr. studie, učební texty
    Systemat.791.22, 791.32.01:111.852, 791.32.01, 791.32.01:003.2/.6, 791.3, (048.8), (07), 82.0
    Jazyk dok.cze - čeština
    Jazyk orig.eng - angličtina
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.ASD - Studie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00094401
    Počet ex.2, z toho volných 1, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    389260101333FONDHRADpouze prezenčně
    38926-A0101334FONDHRAD

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.