Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 14  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^nfa_un_entry 0002314 xxxk^"
  1. Gordon, Rachel

    The documentary distribution toolkit / Rachel Gordon. -- 1st publ. -- Routledge, Taylor & Francis Group. -- xiii, 178 s.

    Publikace "The documentary distribution toolkit" je komplexní příručkou pro začínající i zkušené dokumentaristy poskytující vhled do sféry distribuce dokumentárních filmů. Rachel Gordon seznamuje tvůrce s efektivními a strategickými metodami distribuce, jako je například crowdfunding, online platformy, a demystifikuje distribuční proces jako takový. Text je doplněn velkým množstvím užitečných odkazů. -- ISBN 978-0-367-71545-8 (brož.)

    1. dokumentární film 2. nonfikční film 3. financování - dokumentární film 4. filmoví tvůrci - dokumentární film 5. filmoví distributoři - dokumentární film 6. filmaři 7. distribuční problémy - dokumentární film 8. filmová distribuce - dokumentární film 9. public relations - dokumentární film 10. filmová recepce - dokumentární film 11. video on demand 12. globalizace a film 13. ekonomika a film 14. videofilmy 15. video a film 16. video, filmy na 17. filmové vzdělávání 18. filmové časopisy 19. filmové organizace - dokumentární film 20. produkční filmové společnosti a studia 21. výrobní náklady 22. výrobní plány 23. média 24. pitching 25. příručky 26. metodické příručky

    (035)+(072)+338.512+338.26+316.774+7.075+316.422+791+338+791+791.63-028.23+791.51+070.48:791+791.53+791.65.073+791.64-051+659.4+778.5-051+791.64+336+791.229+791.63-051
    ABC135
  2. Horňák, Pavel, 1953-

    Reklama / Pavel Horňák. -- Vyd. 1. -- Radim Bačuvčík - VeRBuM. -- 318 s.

    Monografie přehledně a názorně seznamuje s teorií, historií a různými aspekty reklamy, propagace a marketingové komunikace u nás i v zahraničí. -- ISBN 978-80-904273-3-4 (váz.)

    1. reklama a film 2. reklama filmů 3. reklama v kinech 4. reklamní film 5. filmová propagace 6. filmové plakáty 7. filmový marketing 8. média 9. masmédia 10. public relations 11. monografie

    659.1+791+791.641.3+791.65+791:659.1+659.133.1:791.641+316.774+659.3+791.641+659.4+(048.8)
    ABC135
  3. L'Etang, Jacquie

    Public relations / Jacquie L'Etang. -- Vyd. 1. -- Portál. -- 338 s.

    Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. -- ISBN 978-80-7367-596-7 (váz.)

    1. public relations 2. monografie

    I. L'Etang, Jacquie. Public relations : concepts, practice and critique

    659.4+(048.8)
    ABC135
  4. Pavlů, Dušan, 1948-

    Veletrhy a výstavy / Dušan Pavlů. -- 1. vyd. -- Professional Publishing. -- 380 s.

    Dušan Pavlů zkoumá veletrhy především z hlediska naplňování jejich komunikační role. Přináší stručný pohled na vývoj komerční komunikace doma i ve světě a zabývá se vznikem trhů. Dále se věnuje světové veletržní scéně a současnému obrazu české „fair industry“; přináší nové pohledy na roli veletržní organizace jako svébytné, specifické multimediální organizace a zkoumá specifické rysy veletržní multimediality. Charakterizuje veletrh jako multimédium, zaměřuje se na důležité otázky konkurenčních vztahů ve sféře „fair industry“ a soustřeďuje čtenářskou pozornost na oblast kreativity v přípravě veletržního multimediálního komunikování. Všímá si také specifických rolí hlavních tvůrců komunikační platformy veletrhů (scénáristy, grafika a architekta); zkoumá doprovodný program jako formu informačního obohacení veletrhu. Přibližuje genezi doprovodných programů pevně spjatých s profilem veletržní či výstavní akce a zabývá se jejich typologií. Dále zachycuje základní rysy organizace veletržního života v České republice a ve světě a nastiňuje perspektivy veletrhů. V příloze jsou uvedeny stručné charakteristiky stálých výstavních a veletržních areálů v České a Slovenské republice a některých významných míst ve světě. -- ISBN 978-80-86946-38-2 (váz.)

    1. masová komunikace 2. obchodní veletrhy 3. výstavy 4. masmédia 5. public relations 6. multimédia 7. kultura 8. kultura a společnost 9. management kultury 10. studie 11. učebnice 12. příručky 13. metodické příručky

    (075)+(072)+(035)+659.4+(048.8)+316.7+316.72/.75+304.2/.4+339.174+061.4+316.772.4+659.3+339.174+339+339.13+06.07+339+339.17+07+659.1+791.641+004.032.6
    ABC135
  5. Ftorek, Jozef, 1973-

    Public relations jako ovlivňování mínění / Jozef Ftorek. -- 2., rozš. vyd. -- Grada Publishing. -- 195 s.

    Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu. -- ISBN 978-80-247-2678-6 (brož.)

    1. public relations 2. reklama a film 3. masmédia 4. typ postavy ve filmu 5. příručky 6. učební texty

    791-5+659.4+659.1+791+659.3+(035)+(07)
    ABC135
  6. Jolliffe, Geneviève, 1972-

    The documentary film makers handbook / by Genevieve Jolliffe and Andrew Zinnes. -- 1st ed. -- Continuum. -- 560 s.

    Příručka pro dokumentaristy přibližuje velmi detailně na základě inspirativních studií a rozhovorů se 110 zasvěcenými odborníky a praktiky klíčové fáze přípravy a vlastní realizace filmového díla (teoretická příprava a vzdělání, umělecké, organizační, produkční a technické aspekty filmové výroby, problémy distribuce propagace). -- ISBN 0-8264-1665-9 (brož.)

    1. filmová distribuce 2. filmové festivaly 3. financování 4. kamera 5. filmové kursy 6. filmový obchod 7. filmové obchodní praktiky 8. filmové organizace 9. produkce 10. filmová propagace 11. public relations 12. reklama filmů 13. filmová režie 14. filmové školy 15. filmová tvorba 16. dokumentární film 17. filmový trh 18. televize 19. televize a film 20. příručky 21. učebnice

    I. Zinnes, Andrew

    791.64+791.65.079+336+791.636:778.53+791.51+791.641:658.62+791.53+791.63+791.641+659.4+791.641.3+791.633+378:791+791.62-026.15+791.229+339.13:791+654.191+621.397+791+(035)+(075)
    ABC135
  7. Jones, Chris

    The guerilla film makers handbook / by Chris Jones and Genevieve Jolliffe. -- 3rd ed. -- Continuum. -- 768 s.

    Příručka pro nezávislé filmaře (tvůrce nízkorozpočtových filmů) přibližuje velmi detailně na základě rozhovorů se 150 zasvěcenými odborníky a praktiky klíčové fáze přípravy a vlastní realizace filmového díla (teoretická příprava a vzdělání, umělecké, organizační, produkční a technické aspekty filmové výroby, problémy distribuce propagace). -- ISBN 0-8264-7988-X (brož.)

    1. asistenti režie 2. filmová distribuce 3. financování 4. herecké obsazení 5. filmová hudba 6. kamera 7. kostýmy 8. filmové kursy 9. filmový obchod 10. filmové obchodní praktiky 11. filmové organizace 12. produkce 13. filmová propagace 14. public relations 15. reklama filmů 16. filmová režie 17. scénografie 18. střih 19. filmové školy 20. technika kamery 21. tisk a film 22. filmová tvorba 23. umělečtí maskéři 24. filmové vzdělávání 25. catering 26. záznam zvuku 27. zvuk ve filmu 28. scenáristky 29. masky 30. casting 31. vzdělání a film 32. nízkorozpočtový film 33. příručky 34. učebnice

    I. Jolliffe, Geneviève, 1972-

    791.633-051+791.64+336+791.635+791.636:78+791.636:778.53+791.634:687.16+791.641:658.62+791.53+791.63+791.641+659.4+791.641.3+791.633+791.623.1+378:791+778.53+070+791+791.62-026.15+791.634-051+791.51+338.46:791.62+778.534.4+791.632-055.2+791.634+791.635.091.1+37+791+791.631+(035)+(075)
    ABC135
  8. Reifová, Irena, 1971-

    Slovník mediální komunikace / Irena Reifová & kolektiv. -- Vyd. 1. -- Portál. -- 327 s.

    Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. -- ISBN 80-7178-926-7 (váz.) : Kč 435,00

    1. masmédia 2. média 3. masová komunikace 4. public relations 5. filmová terminologie 6. terminologické slovníky 7. výkladové slovníky

    (038.072)+(038.072)81+659.4+659.3+316.774+81'373.46:791+316.772.4+(038)81
    ABC135
  9. Jolliffe, Geneviève, 1972-

    The guerilla film makers handbook / by Genevieve Jolliffe and Chris Jones. -- 1st publ. -- Continuum. -- 720 s.

    Příručka pro nezávislé filmaře (tvůrce nízkorozpočtových filmů) přibližuje velmi detailně na základě rozhovorů se 150 zasvěcenými odborníky a praktiky klíčové fáze přípravy a vlastní realizace filmového díla (teoretická příprava a vzdělání, umělecké, organizační, produkční a technické aspekty filmové výroby, problémy distribuce propagace). -- ISBN 0-8264-1464-8 (brož.)

    1. asistenti režie 2. filmová distribuce 3. filmové festivaly 4. herecké obsazení 5. filmová hudba 6. kamera 7. kostýmy 8. filmový obchod 9. filmové obchodní praktiky 10. produkce 11. filmová propagace 12. public relations 13. reklama filmů 14. filmová režie 15. scénografie 16. střih 17. technika kamery 18. tisk a film 19. filmová tvorba 20. umělečtí maskéři 21. catering 22. záznam zvuku 23. zvuk ve filmu 24. masky 25. casting 26. nízkorozpočtový film 27. vzdělání a film 28. filmové školy 29. filmové vzdělávání 30. filmové kursy 31. filmové organizace 32. financování 33. příručky 34. učebnice

    I. Jones, Chris

    791.633-051+791.64+791.65.079+791.635+791.636:78+791.636:778.53+791.634:687.16+791.641:658.62+791.63+791.641+659.4+791.641.3+791.633+791.623.1+778.53+070+791+791.62-026.15+791.634-051+338.46:791.62+778.534.4+791.634+791.635.091.1+791.631+37+791+378:791+791.51+791.53+336+(035)+(075)
    ABC135
  10. Thompson, John B.

    Média a modernita / John B. Thompson. -- 1. české vyd. -- Nakladatelství Karolinum. -- 219 s.

    Kniha britského sociologa Johna B. Thompsona Média a modernita tvoří jeden ze základních textů sociálních věd. Nabízí syntetizující výklad úlohy, kterou mají komunikační média při vývoji moderní společnosti od knihtisku přes rozmach masových médií až po globalizaci komunikace. Autor klade důraz na specifika mediální komunikace oproti komunikaci tradiční a na nově vznikající formy interakce. -- ISBN 80-246-0652-6 (brož.) : Dar

    1. média 2. public relations 3. masová komunikace 4. komunikační systémy 5. interaktivní film 6. studie

    I. Thompson, John B.. The Media and Modernity : A social Theory of the Media

    659.4+316.772.4+316.774+(048.8)
    ABC135

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.