Výsledky vyhledávání
SYS 226291 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20201015160848.0 010 $b Brož. 035 $a (NFA-K)b-00205437 100 $a 20180517h2018 m 0czey0103 ba 101 2-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Český herní průmysl 2018 $z eng $d Czech video game industry 2018 $f [napsal: Lubor Kopecký $g překlad: Spark] 210 $a [Praha] $c Kancelář Kreativní Evropa - MEDIA $d 2018 215 $a [56] s. $c barev. il., diagramy 307 $a Úvod 330 $a Brožura podává faktografický přehled o aktuálním dění v tvorbě virtuální zábavy na našem území, přináší profily společností produkujících virtuální hry, informace o oborových a komunitních aktivitách rozvíjejících českou herní scénu, o oborových setkáních a tištěných i online médiích zaměřených na konzumenty virtuální zábavy. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003214 $a počítačové hry $y Česko $z 2018 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003274 $a počítačové hry a film $y Česko $z 2018 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003564 $a virtuální realita $y Česko $z 2018 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002706 $a vývoj médií $y Česko $z 2018 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003073 $a média $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003272 $a digitální média a film $y Česko $z 2018 608 $3 nfa_un_auth*0067314 $a katalogy 608 $3 nfa_un_auth*0067238 $a ročenky 675 $a (058) $z cze $9 MRF 675 $a 794:004.9(437.3) $z cze $9 MRF 675 $a (794:004.9)+791 $z cze $9 MRF 675 $a 004.946(437.3) $z cze $9 MRF 675 $a 316.774(437.3)"2018" $z cze $9 MRF 675 $a (083.81) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0077173 $a Kopecký $b Lubor $f 1978- $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20180517 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 T85 $x existuji fulltexy SYS 207209 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20201015142208.1 010 $b Brož. 035 $a (NFA-K)b-00186800 100 $a 20160607h2016 m 0czey0103 ba 101 2-
$a cze $a eng $c cze 102 $a CZ 200 1-
$a Český herní průmysl 2016 $z eng $d Czech video game industry 2016 $f [napsal] Lubor Kopecký $g [překlad: Spark $g redakce: Pavlína Kalandrová] 210 $a [Praha] $c Kancelář Kreativní Evropa MEDIA $d 2016 215 $a [44] s. $c barev. il., diagramy 302 $a Souběžný anglický text 307 $a Úvod 330 $a Publikace podává faktografický přehled o aktuálním dění v tvorbě virtuální zábavy na našem území, přináší profily společností produkujících virtuální hry, informace o oborových a komunitních aktivitách, rozvíjejících českou herní scénu, o oborových setkáních a tištěných i online médiích, zaměřených na konzumenty virtuální zábavy. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003274 $a počítačové hry a film $y Česko $z 2016 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003214 $a počítačové hry $y Česko $z 2016 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003564 $a virtuální realita $y Česko $z 2016 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002706 $a vývoj médií $y Česko $z 2016 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003073 $a média $y Česko $z 2016 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003272 $a digitální média a film $y Česko $z 2016 608 $3 nfa_un_auth*0067314 $a katalogy 608 $3 nfa_un_auth*0067238 $a ročenky 675 $a (794:004.9)+791(437.3)"2016" $z cze $9 MRF 675 $a 794:004.9(437.3)"2016" $z cze $9 MRF 675 $a 004.946(437.3)"2016" $z cze $9 MRF 675 $a 316.774(437.3)"2016" $z cze $9 MRF 675 $a (083.81) $z cze $9 MRF 675 $a (058) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0077173 $a Kopecký $b Lubor $f 1978- $4 070 702 -1
$3 nfa_un_auth*0118150 $a Kalandrová $b Pavlína $f 1980- $4 340 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20160607 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 T85 $x existuji fulltexy SYS 180597 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20201015120029.7 010 $a 978-80-200-2273-8 $b brož. 035 $a (NFA-K)b-00160750 100 $a 20131111h2013 m 0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Odpoutané obrazy $e archeologie českého virtuálního prostoru $f Kateřina Svatoňová 205 $a Vyd. 1. 210 $a Praha $c Academia $d 2013 215 $a 343 s. $c il., faksim. 225 2-
$a Virtuální média $v sv. 4 307 $a Poznámky v textu, seznam vyobrazení, resumé 320 $a Bibliografie na s. 307-329, rejstřík jmenný 330 $a Kniha je zaměřena na archeologii (českého) virtuálního prostoru a odpoutané obrazy, které ho zaplňují a utvářejí; tedy na obrazy, jež opouštějí plochu, okno, rám, centrální perspektivu, přesně vymezené stylové etapy či tradiční uměnovědu. Text zkoumá různé strategie odpoutávání obrazu, nejprve v době modernity, dále se zabývá tím, jaký vliv na zobrazování měla proměna vědeckého uvažování o prostoru, sleduje, jak se v neeukleidovském prostoru odpoutávají vnější technické obrazy Josefa Svobody, Radúze Činčery a planetárií nebo vnitřní obrazy, jak je popsal fenomenologicko-antropologický psychiatr Svetozar Nevole. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003404 $a analýza obrazu $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001470 $a audiovizuální prostředky $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003088 $a prostor ve filmu $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002608 $a umění a film $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003564 $a virtuální realita $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001932 $a laterna magika $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001855 $a kinoautomaty $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003623 $a polyekran $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002677 $a vnímání 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 675 $a 791.3(437.3) $z cze $9 MRF 675 $a 72/79+791(437.3) $z cze $9 MRF 675 $a 7.038.53(437.3) $z cze $9 MRF 675 $a 7.073:791 $z cze $9 MRF 675 $a 778.2(437.3) $z cze $9 MRF 675 $a 75.051 $z cze $9 MRF 675 $a 159.93 $z cze $9 MRF 675 $a 7.017.4 $z cze $9 MRF 675 $a 7.01 $z cze $9 MRF 675 $a 004.946 $z cze 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0075587 $a Svatoňová $b Kateřina $f 1978- $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20131111 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 SYS 220723 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20201015153811.1 035 $a (NFA-K)b-00200003 100 $a 20171031h2010 m 0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Herní průmysl v České republice $f studie vypracovaná ve spolupráci České hry, o.s. a MEDIA Desk České republika 210 $a [Praha $c MEDIA Desk Česká republika $a Světlá nad Sázavou $c České hry] $d 2010 215 $a 28 s. 330 $a Studie herního průmyslu v České republice vypracovaná ve spolupráci České hry, o.s. a MEDIA Desk Česká republika obsahuje nejen přehled firem činných v oboru a základní analýzu trhu, ale i přehled vzdělávacích institucí a médií zaměřených na herní tvorbu. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003274 $a počítačové hry a film $y Česko $z 2010 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003214 $a počítačové hry $y Česko $z 2010 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003564 $a virtuální realita $y Česko $z 2010 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002706 $a vývoj médií $y Česko $z 2010 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003073 $a média $y Česko $z 2010 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003272 $a digitální média a film $y Česko $z 2010 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 608 $3 nfa_un_auth*0067219 $a výzkumné zprávy 675 $a (794:004.9)+791(437.3)"2010" $z cze $9 MRF 675 $a 794:004.9(437.3)"2010" $z cze $9 MRF 675 $a 004.946(437.3)"2010" $z cze $9 MRF 675 $a 316.774(437.3)"2010" $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 675 $a (047.31) $z cze $9 MRF 710 02
$3 nfa_un_auth*0133039 $a České hry $b Organizace českých tvůrců virtuální zábavy $c Světlá nad Sázavou, Česko 711 02
$3 nfa_un_auth*0064856 $a MEDIA Desk 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20171031 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 T85 $x existuji fulltexy SYS 146427 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20201015090729.0 035 $a (NFA-K)b-00127179 100 $a 20110107d20090627m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Nové 3D kino umožní procházku městem 19. století $f Jan Piroch 215 $a 1 il. 330 $a Návštěvníci Muzea hlavního města Prahy mají možnost v novém 3D kině shlédnout unikátní 6minutovou projekci virtuálního průletu Langweilovým modelem Prahy. 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*128292 $1 011 $a 1802-0569 $1 200 1 $a Pražský deník $v Roč. 4, č. 149 (27.06.2009), s. 4 600 -1
$3 nfa_un_auth*0095788 $a Langweil $b Antonín $f 1791-1837 $x tvůrce papírového modelu Prahy zhotoveného v letech 1826–1837 $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002583 $a 3D animace $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003564 $a virtuální realita $y Česko 608 $3 nfa_un_auth*0067213 $a články 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 778.534.6-023.5(437.3) $z cze $9 MRF 675 $a 004.946(437.3) $z cze $9 MRF 675 $a (046) $9 MRF $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0104460 $a Piroch $b Jan $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20110107 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135 $t rs