Počet záznamů: 1
Koupili byste si skříň, kdybyste nevěděli, jak je veliká?
Název Koupili byste si skříň, kdybyste nevěděli, jak je veliká? Podnázev jak dobře zvládnout prodat film Aut.údaje Přemysl Martinek Autor Martinek Přemysl (1980-) Fyzický popis - 1 il. Zdroj.dok. Cinepur, Roč. 16 [i.e.17], č. 59 (2008), s. 0032-0033
Poznámky Rubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Kinematografie atrakcí Anotace Autor ve svém článku dokládá, jak důraz na "atraktivitu" zploštil uvažování producentů a distributorů při propagačních kampaních a dopad těchto změn na návštěvnost a diváckou úspěšnost filmů. Předmět.hesla komerčně úspěšný film * filmová propagace * filmový marketing * kino atrakcí * filmová recepce * kasovní úspěch * návštěvnost Form.deskr. analýzy Systemat. 338.515:791.2, 791.641, 791.2, 791.65.073, (048.83), (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00099417 Signatura II-6619/2008 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1