Počet záznamů: 1
Jak psát reklamní text
Název Jak psát reklamní text Aut.údaje Zdeněk Křížek, Ivan Crha Autor Křížek Zdeněk (1952-) Další autoři Crha Ivan Vydání 3., aktual. a rozš. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2008 Fyzický popis - 220 s. Edice Manažer Poznámky Úvody k prvnímu, druhému a třetímu vyd., o autorech. - Bibliografie na s. 217-220 Anotace Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Nové vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj oboru v uplynulých pěti letech, nově je v knížce zařazena část o vlivu angličtiny a jejím pronikání do českých reklamních textů, a to včetně příkladů, větší pozornost je věnována technikám tvůrčího psaní, rozšířena je kapitola o textu na komerčních webových stránkách, jsou doplněny nové příklady a autoři zmiňují i některé nové trendy v marketingových komunikacích ve vztahu k tvorbě reklamního textu. ISBN 978-80-247-2452-2 (brož.) Předmět.hesla reklama a film Form.deskr. příručky Systemat. 659.1+791, (035) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. APC - Příručky Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00096140 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 39021 0101627 FOND HRAD pouze prezenčně
Počet záznamů: 1