Počet záznamů: 1
Neuchopitelná identita "IMAX"
Název Neuchopitelná identita "IMAX" Podnázev programová různorodost v propagačních strategiích a mediální reflexi Aut.údaje Radomír D. Kokeš Autor Kokeš Radomír D. (1982-) Fyzický popis - 2 il. Zdroj.dok. Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0025-0027
Poznámky Rubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama Anotace Analýza propagační kampaně sítě kin IMAX, pro níž jsou speciálně vyráběny filmy, které jsou sebereferenční reklamou na toto kino coby "technický zázrak" a zároveň "výukovou instituci". Předmět.hesla IMAX technologie * 3D film * širokoúhlý film * širokoúhlé systémy * filmová propagace * filmový marketing * reklama a film * reklama filmů * reklama v kinech * reklamní film Form.deskr. analýzy Systemat. 791-023.5, 771.531.353, 778.534.1, 791.641, 659.1+791, 791.641.3, 791.65, 791:659.1, (048.83), (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00086386 Signatura II-6619/2007 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1