Počet záznamů: 1
Základy reklamy
Název Základy reklamy Podnázev (učební text) Aut.údaje Zdeněk Křížek Autor Křížek Zdeněk (1952-) Vydání 1. vyd Vyd.údaje Praha : Filmová a televizní fakulta AMU, 1994 Fyzický popis - 44 s Edice Studijní texty Poznámky V tiráži r. vyd. 1995. - Vyd. FAMU, Kabinet společenských věd. - Úvod. - Seznam doporučené literatury Anotace Text je určen posluchačům FAMU a je shrnutím tezí přednášek stejnojmenného předmětu. Podává základní informace o reklamě jako součásti marketingového mixu podniků, firem a organizací. V textu je respektován zejména současný stav reklamní praxe v České republice. ISBN 80-85883-05-8 (brož.) Předmět.hesla reklama a film. Česko * filmový marketing * televizní reklama a film. Česko * reklamní film. Česko * filmové vzdělávání. Česko Form.deskr. Učebnice, Skripta Systemat. 659.1, 791.641 Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. ASK - Skripta Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00032271 Počet ex. 3, z toho volných 1, prezenčně 2 Databáze xxxk - Knihy kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 36360 0092087 FOND HRAD pouze prezenčně 36360-A 0094345 FOND HRAD pouze prezenčně 36360-B 0095936 FOND HRAD
Počet záznamů: 1