Number of the records: 1  

Synchron

  1. TitleSynchron
    Subtitlezpravodaj Českého filmového a televizního svazu FITES
    Vol. and No.Roč. 2, č. 4 (červenec/říjen 2003), 2003
    Issue data 2003
    ISSN1213-9181
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindBFI - Film periodicals
    NFA Control Number(NFA-K)b-00133858
    Databasexjcp - PERIODIKA - Přijatá čísla
    References - PERIODIKA - Souborný záznam periodika
    - PERIODIKA - Svázaný ročník periodika
    (31) - ARTICLES
    Content Vážený pane Jindřichu Poláku, / Jan Kraus
    PhDr. Marie Benešová / Alena Munková
    Dalimil Řehák / Vít Korčák
    Psal obrazem básně- / Martin Skyba
    Za Zdeňkem Hrubcem / Miloň Terč
    Za hranicemi - nové horizonty na Východě / Marie Šandová
    Nejen plakáty pro Los Angeles
    České projekty úspěšně získávájí podporu z programu MEDIA
    Techfilm 2003
    7. Mezinárodní festival dokumentárních filmů Jihlava 2003
    30. Medzinárodný festival odborných filmov, TV a videoprogramov Ekotopfilm 2003
    Nové Město nad Metují [2003]
    Ekofilm '2003
    Závěrečná zpráva odborné poroty IX. ročníku udílení cen za nejlepší dabing audiovizuálních děl za rok 2002 -2003
    V Přelouči pršelo štěstí! / msk
    Bratislava Minority Film Festival [2003]
    Karlovarské fórum o evropské koprodukci / Jan Svoboda
    Karlovy Vary osmatřicáté
    Výsledky IGRIC 2003
    IGRIC 2003 : čili úvahy o audiovizuální tvorbě na Slovensku / Katarína Javorská
    Trenčianske Teplice
    Cena Andreje "Nikolaje" Stankoviče
    35. Čtvrtletník Fitesu : Kulturní politika státu / Jan Kraus ... [et al.] ; [stenografický záznam provedli Jana..]
    Výkon majetkových práv autorských vůči České televizi / Jiří Srstka
    Pojar: 80 / Mirka Humplíková
    Co dělají animáci? : Čampulka
    Lidé českého animovaného filmu : Štaflík a Špagetka
    Jak je to s privatizací Krátkého filmu? / Pavel Dostál
    Poštovna [Synchron 4/2003]
    Procento pro kulturu - vůle k budoucnosti
    Naši jubilanti [Synchron 4/2003]
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.