Number of the records: 1  

Může být reklama uměním? a kdy-?

  1. TitleMůže být reklama uměním? a kdy-?
    Subtitleo povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení
    Author infoŠtěpán Kubalík
    Author Kubalík Štěpán (1979-)
    Physical description- 3 il.
    Source document  Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 002-005
    NoteRubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama
    AnnotationČlánek rozebírá podrobně otázku, zda může být reklama uměním. Problém rozkládá do série podrobnějších otázek podle vzoru analytické estetiky, např. umění, avantgarda, ne-umění; umění, reklama a kýč nebo funkce uměleckého díla atd.
    Keywords reklamní film * reklama a film * umění a film * umění
    Form. Descr. studie
    UDC791:659.1, 659.1+791, 72/79+791, 72/76, (048.8), (046)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00086374
    Call numberII-6619/2007
    Databasexcla - ARTICLES
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.