Number of the records: 1
Může být reklama uměním? a kdy-?
Title Může být reklama uměním? a kdy-? Subtitle o povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení Author info Štěpán Kubalík Author Kubalík Štěpán (1979-) Physical description - 3 il. Source document Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 002-005
Note Rubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama Annotation Článek rozebírá podrobně otázku, zda může být reklama uměním. Problém rozkládá do série podrobnějších otázek podle vzoru analytické estetiky, např. umění, avantgarda, ne-umění; umění, reklama a kýč nebo funkce uměleckého díla atd. Keywords reklamní film * reklama a film * umění a film * umění Form. Descr. studie UDC 791:659.1, 659.1+791, 72/79+791, 72/76, (048.8), (046) Language cze - Czech Country CZ - Czech Republic Doc. Kind RP - Articles Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00086374 Call number II-6619/2007 Database xcla - ARTICLES article
Number of the records: 1