Košík

  Odznačit vybrané:   0
  1. NázevReklama jako investice [rukopis]
    Podnázevrůzné techniky této investice
    Aut.údajeOndřej Dubský; Akademie múzických umění Praha, Filmová a televizní fakulta, Katedra filmové a televizní produkce
    Autor Dubský Ondřej
    Další autoři Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta
    Vyd.údaje Praha : Katedra filmové a televizní produkce, 1999
    Fyzický popis- [137] s.: il., barev. il., grafy, tabulky, schém.
    ISBN(Krouž. vaz., v deskách)
    Druh dok.ADF - Dějiny filmové
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceInfo
    II-84340122692FONDSKLADpouze prezenčně

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.