Počet záznamů: 1  

Popular culture in the twenty-first century

  1. Popular culture in the twenty-first century / edited by Myc Wiatrowski and Cory Barker. -- 1st publ. -- Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2013. -- xx, 178 s. -- Poznámky v textu, výňatky, citáty, o editorech a autorech příspěvků - Bibliografie na s. 161-171, rejstřík - Nacházíme se v zajetí populární kultury: jedná se o produkty, které konzumujeme, filmy, které sledujeme, hudbu, kterou posloucháme, a knihy, které čteme. Děje se tak na našich televizích, našich telefonech a našich počítačích. Kolektivní monografie nabízí v textech 15 autorů rozmanitý výběr současného bádání o populární kultuře v 21. století z nejrůznějších perspektiv. Tyto eseje, upravené z prezentací na první výroční Ray Browneově konferenci o lidové kultuře, která se konala v Bowling Green State University v roce 2012, přispívají k probíhajícímu dialogu o významu populární kultury jak v akademickém, tak našem všedním životě. Tato kolekce akceptuje rozmanitost, hloubku a šíři studií o populární kultuře tím ve zkoumání současné televize, filmu, videoher, internetového fanouškovství, kultur a subkultur, pohlaví, sexuality a politiky identity. -- ISBN 978-1-4438-4933-3 (váz.)

    1. kultura a film 2. kultura a společnost 3. masová kultura a film 4. média 5. masmédia 6. internetová televize 7. digitální televize 8. psychologický vliv televize 9. televize a film 10. televize 11. internet a film 12. videohry 13. kolektivní monografie 14. sborníky konferencí

    I. Wiatrowski, Myc
    II. Barker, Cory, 1988-

    (048.8:082)+(063)+316.7+791+316.72/.75+7.011.26+791+316.774+659.3+654.191:004.738.5+654.191:004.08+316.6:7.097+621.397+791+654.191+004.738.5+791+794:621.397
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.