Počet záznamů: 1  

Public relations

  1. L'Etang, Jacquie

    Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy / Jacquie L'Etang ; [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín]. -- Vyd. 1. -- Praha : Portál, 2009. -- 338 s. : il. -- Předmluva, grafy, o autorce - Bibliografie v textu a na s. 315-334, rejstřík - Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. - Název originálu: Public relations : concepts, practice and critique / L'Etang, Jacquie. -- London : SAGE, 2007. -- ISBN 978-80-7367-596-7 (váz.)

    1. public relations 2. monografie

    I. L'Etang, Jacquie. Public relations : concepts, practice and critique

    659.4+(048.8)
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.