Počet záznamů: 1  

"Opravdovost" a digitální Hollywood

  1. Prokopová, Alena, 1963-

    "Opravdovost" a digitální Hollywood / Alena Prokopová. -- 25 il. -- Autentizující prvky a digitální degradace technické kvality v tvorbě Quentina Tarantina a Roberta Rodrigueze a jejich společný projekt (Grindhouse: Auto zabiják a Planeta teror) jako reakce na situaci, kterou na sklonku sedmdesátých let nastolily první pokusy s počítačovými technologiemi a jež v současnosti vede k radikální proměně vztahu diváka a jeho filmové podívané. Digitální éra je úzce spjatá s konkrétními tvůrci, kteří uváděli moderní technologie do praxe a provokovali její vývoj svými požadavky na týmy specialistů. Počítačové triky CGI (Computer-generated Imaginery) tvoří v poslední době dominantní formu zvláštních efektů a vytlačují metody stop-motion animace a optických efektů. Příklady různých typů zvláštních efektů a jejich použití v konkrétních filmových titulech.

    In Film a doba. -- ISSN 0015-1068. -- Roč. 54, č. 1 (2008), s. 10-17

    1. digitalizace obrazu 2. digitálně animovaný film 3. digitální animace 4. digitalizace zvuku 5. digitální média a film 6. digitální formáty 7. zvláštní efekty 8. optické efekty 9. motion capture 10. digitální technika 11. digitální střih 12. počítačem generovaný obraz 13. počítačová animace 14. počítačový animovaný film 15. počítačová grafika a film 16. digitální restaurování 17. studie

    I. Film a doba. -- Roč. 54, č. 1 (2008), s. 10-17

    004.4'273+778.534.6:004.928+004.4'277.2+778.534+621.38+791+621.3.037.37+778.534.6:004.92+778.534.6+004.928+791+(048.8)+(046)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.