Počet záznamů: 1  

Všude a nikde

  1. Meyrowitz, Joshua

    Všude a nikde : vliv elektronických médií na sociální chování / Joshua Meyrowitz ; [z anglického originálu ... přeložili Jan Jirák ... et al.]. -- 1. české vyd. -- Praha : Nakladatelství Karolinum, 2006. -- 341 s. -- (Mediální studia). -- Předmluva, poznámky v textu a na s. 281-304 - Bibliografie na s. 305-319, rejstřík - Kniha Všude a nikde patří bez nadsázky ke klasickým titulům mediální knižnice. Joshua Meyrowitz v ní nápaditě a živě shrnul dramaturgickou sociologii E. Goffmana a technologický determinismus M. McLuhana. - Název originálu: No sense of place : the impact of electronic media on social behavior / Meyrowitz, Joshua. -- New York : Oxford University Press, 1985. -- ISBN 80-246-0905-3 (brož.)

    1. média 2. vliv filmu na děti 3. vliv filmu na mládež 4. masová komunikace 5. masmédia 6. studie

    I. Meyrowitz, Joshua. No sense of place : the impact of electronic media on social behavior

    316.774+791.43+791.43-053.6+316.772.4+659.3+(048.8)+308+316.7
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.