Počet záznamů: 1
Protřepat, nemíchat, prodávat!
- Peška, Ivan
Protřepat, nemíchat, prodávat! / text: Ivan Peška. -- 13 barev. il. -- Příklady tzv. "product placementu", tj. umísťování výrobků určité značky do filmů za účelem propagace. Rozdíl mezi product placementem a reklamou. Různé podoby product placementu, např. podpora značky oproti představení určitého výrobku. Vliv na chování diváků a prodej výrobků.
In Premiere. -- , 20050502. -- ISSN 1212-8899. -- Roč. 6, č. 5 (květen 2005), s. [63]-67
1. product placement 2. reklama a film 3. financování 4. psychologický vliv filmu 5. životní styl a film 6. články
I. Premiere. -- Roč. 6, č. 5 (květen 2005), s. [63]-67
659.1+791+316.728 +791+(046)
ABC135
Počet záznamů: 1