Počet záznamů: 1  

Ogilvy o reklamě

  1. Ogilvy, David, 1911-

    Ogilvy o reklamě / David Ogilvy ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová]. -- 3. vyd. -- Praha : Management Press, 2001. -- 223 s. : il., barev. il., faksim. -- Předmluva, poznámky, výňatky, citáty - Bibliografie na s. 218, rejstřík - Kniha legendy světové reklamy, tvůrce řady reklamních kampaní a zakladatele jedné z největších světových reklamních agentur je zasvěceným průvodcem světem reklamy.Autor v ní shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu. Jeho text pak doprovází celá paleta ukázek reklamní tvorby v barevném i černobílém provedení. - Obálkový název:David Ogilvy o reklamě. -- ISBN 80-7261-047-3 (váz.) : Kč 690,00

    1. reklama a film 2. studie

    I. Název : David Ogilvy o reklamě

    (048.8)+659.1
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.