Počet záznamů: 1
The performance of video games
- Aliano, Kelly I., 1984-
The performance of video games / Kelly I. Aliano. -- McFarland & Company, Inc., Publishers. -- vii, 222 s.
Při pohledu na kontext interaktivní hry plní hráč videohry roli herce i diváka, který sleduje a ovlivňuje herní příběh v reálném čase. Tato kniha představuje videohry jako virtuální médium pro představení a zkoumá způsoby, jakými hráčova interakce s příběhem ovlivňuje osobní, historické, sociální a kulturní porozumění. Kniha, v jejímž středu stojí autorčiny vlastní zkušenosti hráče videoher i vědce zabývajícího se performancí, důkladně aplikuje koncepty z divadelních a performančních studií. Kapitoly argumentují, že pozice posthumánního hráče v současnosti zpochybňuje to, co lze kontextualizovat jako prožitek, a jak mohou videohry měnit hráčův vztah k historickým událostem a současným problémům, což v konečném důsledku ovlivňuje způsob, jakým rozvíjí smysl pro sebe sama. Na základě autorčiných vlastních herních zkušeností se kniha zaměřuje na průsečík mezi hráčem a vyprávěním a zkoumá, co zapojení do příběhu prozrazuje o identitě a společnosti. -- ISBN 978-1-4766-8549-6 (brož.)
1. videohry - psychologické aspekty 2. studie
794:621.397+(048.8)
ABC135
Počet záznamů: 1