Počet záznamů: 1  

The performance of video games

  1. Aliano, Kelly I., 1984-

    The performance of video games / Kelly I. Aliano. -- McFarland & Company, Inc., Publishers. -- vii, 222 s.

    Při pohledu na kontext interaktivní hry plní hráč videohry roli herce i diváka, který sleduje a ovlivňuje herní příběh v reálném čase. Tato kniha představuje videohry jako virtuální médium pro představení a zkoumá způsoby, jakými hráčova interakce s příběhem ovlivňuje osobní, historické, sociální a kulturní porozumění. Kniha, v jejímž středu stojí autorčiny vlastní zkušenosti hráče videoher i vědce zabývajícího se performancí, důkladně aplikuje koncepty z divadelních a performančních studií. Kapitoly argumentují, že pozice posthumánního hráče v současnosti zpochybňuje to, co lze kontextualizovat jako prožitek, a jak mohou videohry měnit hráčův vztah k historickým událostem a současným problémům, což v konečném důsledku ovlivňuje způsob, jakým rozvíjí smysl pro sebe sama. Na základě autorčiných vlastních herních zkušeností se kniha zaměřuje na průsečík mezi hráčem a vyprávěním a zkoumá, co zapojení do příběhu prozrazuje o identitě a společnosti. -- ISBN 978-1-4766-8549-6 (brož.)

    1. videohry - psychologické aspekty 2. studie

    794:621.397+(048.8)
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.