Počet záznamů: 1  

The aesthetics of videogames

  1. The aesthetics of videogames / edited by Jon Robson and Grant Tavinor. -- 1st issued in paperback. -- Routledge, Taylor & Francis Group. -- vi, 235 s.

    Tato sbírka esejů se věnuje filozofickému zkoumání estetiky videoher. Videohry představují jeden z nejvýznamnějších vývojových trendů v oblasti moderního populárního umění a jedná se o téma, které přitahuje velkou pozornost filosofů umění a estetiků. Videohry jako rozvíjející se médium uměleckého vyjádření vyvolávají zcela nové estetické otázky, zejména pokud jde o jejich ontologii, interaktivitu a estetickou hodnotu. Eseje v tomto svazku se zabývají řadou naléhavých teoretických otázek souvisejících s těmito oblastmi, mimo jiné: povahou výkonu a identity ve videohrách, jejich statusem jako interaktivní formy umění, etickými problémy vyvolanými násilím ve videohrách a reprezentací žen ve videohrách a herní komunitě. -- ISBN 978-0-367-59194-6 (brož.)

    1. videohry 2. videohry - etické a morální aspekty 3. počítačové hry 4. eseje 5. studie

    I. Robson, Jon
    II. Tavinor, Grant

    794:621.397+794:004.9+004.96+7.01:111.852+(0:82-4)+(048.8)
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.