Počet záznamů: 1  

The videogame industry does not exist

  1. Keogh, Brendan

    The videogame industry does not exist / Brendan Keogh. -- The MIT Press. -- xi, 254 s.

    Videoherní průmysl, jak se nám vždy říká, je multimiliardový, technologicky vyspělý byznys, který provozují velké korporace v některých severoamerických, evropských a východoasijských městech. Většinu dnešních videoher však ve skutečnosti vytvářejí malé skupiny lidí, kteří pracují s malými rozpočty, spoléhají na existující, volně dostupné softwarové platformy a doufají, často marně, že se proslaví - zkrátka lidé pracující jako umělci. Kniha "The videogame industry does not exist", která se zaměřuje přímo na tento rozpor mezi vnímáním a realitou, představuje mnohem přesnější a diferencovanější obraz toho, jak pracuje naprostá většina tvůrců videoher - obraz, který odhaluje rozmanité a nejisté komunity, identity a přístupy, díky nimž je tvorba videoher významnou kulturní praxí. -- ISBN 978-0-262-54540-2 (brož.)

    1. videohry 2. počítačové hry 3. studie

    794:621.397+794:004.9+(048.8)
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.