Počet záznamů: 1  

Supermarket versus butik

  1. Zlatušková, Kamila, 1981-

    Supermarket versus butik [rn] / Kamila Zlatušková

    In Proměny dramaturgie Horsáková, Monika, 1970-. -- Opava : Slezská univerzita v Opavě, 2021. -- S. 108-112

    Příspěvek producentky, scenáristky, dramaturgyně, režisérky a vysokoškolské pedagožky Kamily Zlatuškové z kolektivní monografie "Proměny dramaturgie", která přináší příspěvky z 5. ročníku (2021) stejnojmenné odborné konference, kterou od roku 2017 pořádá Ústav filmové, televizní a rozhlasové tvorby Filozoficko-přírodovědecké fakulty Slezské univerzity v Opavě. Zlatušková radí, jak se zorientovat v současné nabídce evropských televizních festivalů, konferencí a marketů. Zamýšlí se nad faktem, jak malý je počet akcí, festivalů, přehlídek a profesionálních platforem zaměřujících se na současnou televizní produkci. Zároveň ale sleduje narůstající zájem o tzv. quality TV (resp. cinematic TV nebo také complex TV), která proměnila obraz a úroveň televizní tvorby. Klíčový byl úspěch HBO, ale i nových unikátních fenomenů, jako například Netflix nebo internetový obchod Amazon. Ten měl vliv na narůstající počet televizních festivalů, např.: Edinburgh TV Festival, Content London, TV Drama Vision, Séries Series; veletrhů televizní tvorby, např.: MIPTV a MIPCOM (Francie). Zlatušková dále zmiňuje další akci zaměřenou na současnou kvalitní televizní tvorbu: Berlinale Series, Berlinale Series Market.

    1. Proměny dramaturgie (5. : 2021 : Opava, Česko) 2. televizní tvorba 3. televize, série uvedené 4. televize, seriály uvedené 5. televizní ceny 6. televizní festivaly 7. studie

    I. Proměny dramaturgie. -- S. 108-112

    7.097+06.05:7.097+7.097.079+(048.8)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.