Počet záznamů: 1  

Neviditelná dramaturgie zviditelňování

  1. Kocí, Irena, 1974-

    Neviditelná dramaturgie zviditelňování [rn] / Irena Kocí

    In Proměny dramaturgie Horsáková, Monika, 1970-. -- Opava : Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě, 2020. -- S. 24-32

    Studie Ireny Kocí je jedním z příspěvků přednesených na odborné konferenci "Proměny dramaturgie" v roce 2020. Úvaha o tvorbě dramatického filmového vyprávění z pozice dramaturgyně a scenáristky. Kocí se přidržuje základního dělení scenáristických přístupů k látce, a to na výchozí soustředění se primárně buď na dramatické postavy nebo na samotný příběh. V této studii se autorka, za využití konkrétních příkladů z filmů či scénářů, dotýká obou těchto poloh.

    1. Smečka. 2020. film 2. Americká krása. 1999. film 3. Zvětšenina. 1966. film 4. scenáristika 5. psychologie a film 6. typ postavy ve filmu 7. scénář 8. filmová teorie 9. filmová dramaturgie 10. filmová tvorba 11. studie

    I. Proměny dramaturgie. -- S. 24-32

    791-5+159.9+791+791.32.01+791.632+791.2:792.027+791.62-026.15+(048.8)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.