Počet záznamů: 1  

Barevná komedie, v níž se tancuje, krade a hasí v digitální podobě

  1. Novák, Miloslav, 1978-

    Barevná komedie, v níž se tancuje, krade a hasí v digitální podobě [rn] / Miloslav Novák

    In Živý film Jícha, Marek, 1959-. -- Praha : Lepton studio, 2016. -- S. 308-320

    Stať z kolektivní monografie Živý film, která shrnuje výsledky pětiletého výzkumného projektu hledajícího metodiku digitalizace národního filmového fondu v rámci Programu národní kulturní identity (NAKI). Režisér, scenárista, filmový kritik a publicista Miloslav Novák věnoval svůj příspěvek problematice digitalizace archivních filmů u nás se zaměřením na film Miloše Formana Hoří, má panenko. Seznámíme se s natáčením tohoto filmu a mnoha problémy, které jej provázely, např. odstoupení italského producenta Carlo Pontiho od smlouvy, protesty Československého svazu požární ochrany, aj. Novák nás dále seznamuje s průběhem digitalizace Hoří, má panenko a poukazuje na složitost a náročnost celého procesu. Stať je doplněna i třemi dokumenty: dopisem vedoucího produkce Rudolfa Hájka, příkazem ústředního ředitele ČSF Aloise Poledňáka řediteli Filmového Studia Barrandov Vlastimilu Harnachovi a schválením žádosti kameramana a režiséra filmu nasnímat film ve formátu se sníženou výškou obrazu.

    1. Hoří, má panenko. 1967. film 2. digitální restaurování 3. restaurované filmy 4. natáčení a realizace 5. digitalizace filmu 6. digitalizace 7. stati 8. studie

    I. Živý film. -- S. 308-320

    791.62+791:004+004+(048.8)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.