Počet záznamů: 1  

Making media work

  1. Making media work / edited by Derek Johnson, Derek Kompare, and Avi Santo. -- New York University Press. -- vi, 330 s.

    Kolektivní monografie se pokouší o hlubší a více odstíněné pochopení managementu v zábavním průmyslu. Šestnáct britských a amerických teoretiků sleduje měnící se roli managementu jak z hlediska historického tak i současné doby v rámci USA a mezinárodního kontextu, a napříč celou řadou mediálních forem, od filmu a televize k videohrám a sociálním médiím. -- ISBN 978-0-8147-6099-4 (brož.)

    1. management kultury 2. management umění 3. média 4. masmédia 5. kolektivní monografie 6. studie

    I. Johnson, Derek, 1979-
    II. Kompare, Derek, 1969-
    III. Santo, Avi

    304.2/.4+7.075+316.774+659.3+(048.8:082)+(048.8)
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.