Počet záznamů: 1  

Public relations

  1. L'Etang, Jacquie

    Public relations / Jacquie L'Etang. -- Vyd. 1. -- Portál. -- 338 s.

    Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. -- ISBN 978-80-7367-596-7 (váz.)

    1. public relations 2. monografie

    I. L'Etang, Jacquie. Public relations : concepts, practice and critique

    659.4+(048.8)
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.