Počet záznamů: 1  

Metody výzkumu médií

  1. Trampota, Tomáš, 1974-

    Metody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská. -- Vyd. 1. -- Portál. -- 293 s.

    Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. -- ISBN 978-80-737-683-4 (brož.)

    1. média 2. masmédia 3. masová komunikace 4. monografie

    I. Vojtěchovská, Martina, 1974-

    316.774+659.3+316.772.4+(048.8)+316.4+316.7+316.774
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.