Počet záznamů: 1
Metody výzkumu médií
- Trampota, Tomáš, 1974-
Metody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská. -- Vyd. 1. -- Portál. -- 293 s.
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. -- ISBN 978-80-737-683-4 (brož.)
1. média 2. masmédia 3. masová komunikace 4. monografie
I. Vojtěchovská, Martina, 1974-
316.774+659.3+316.772.4+(048.8)+316.4+316.7+316.774
ABC135
Počet záznamů: 1