Počet záznamů: 1  

Problém médií

  1. McChesney, Robert W., 1952-

    Problém médií / Robert W. McChesney. -- 1. české vyd. -- Grimmus. -- 140 s.

    Monografie složená ze dvou esejů, v nichž autor zkoumá např. vztah žurnalistiky k demokratické praxi, propagandu, zvláštní roli inzerce ve formování mediálního trhu i obsahu či vztah médií ke globálnímu kapitalismu. -- ISBN 978-80-902831-2-1 (brož.)

    1. komunikační systémy 2. masová komunikace 3. masmédia 4. studie 5. eseje

    I. McChesney, Robert W., 1952-. The political economy of media

    316.772.4+659.3+(048.8)+(0:82-4)+32+33+070+321.7+342.34
    ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.