Počet záznamů: 1  

Digitální Odyssea

  1. Hokr, Ondřej, 1978-

    Digitální Odyssea / text: Ondřej Hokr

    In Premiere. -- ISSN 1212-8899. -- Roč. 8, č. 7 (červenec 2007), s. 42-46

    Ucelený přehled vývoje počítačové animace od prvních počítačem vytvořených částí lidské postavy na filmovém plátně ve sci-fi Futtureworld v r. 1976. Větší rozvoj v 80. letech - konkrétní příklady filmů, postupů a vytvořených postav. Metoda motion capture. Od r. 2002 udílení Filmových cen MTV za virtuální výkon. Zachycení hereckého výkonu pomocí metody performance capture. Možnost znovuuvedení na plátno již mrtvých herců. Vývoj počítačové animační techniky a celých studií a ateliérů. Výhled do budoucna.

    1. počítačová animace - 1976-2007 2. počítačem generovaný obraz 3. animace kombinovaná živou akcí 4. animační vybavení 5. motion capture 6. zvláštní efekty 7. technické prostředky filmu 8. technický vývoj 9. digitální technika 10. digitalizace obrazu 11. články

    I. Premiere. -- Roč. 8, č. 7 (červenec 2007), s. 42-46

    778.534.6:004.92+778.534.6+791.621+621.3.037.37+004.4'273+(046)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.