Počet záznamů: 1  

Protřepat, nemíchat, prodávat!

  1. Peška, Ivan

    Protřepat, nemíchat, prodávat! / text: Ivan Peška

    In Premiere. -- , 20050502. -- ISSN 1212-8899. -- Roč. 6, č. 5 (květen 2005), s. [63]-67

    Příklady tzv. "product placementu", tj. umísťování výrobků určité značky do filmů za účelem propagace. Rozdíl mezi product placementem a reklamou. Různé podoby product placementu, např. podpora značky oproti představení určitého výrobku. Vliv na chování diváků a prodej výrobků.

    1. product placement 2. reklama a film 3. financování 4. psychologický vliv filmu 5. životní styl a film 6. články

    I. Premiere. -- Roč. 6, č. 5 (květen 2005), s. [63]-67

    659.1+791+316.728 +791+(046)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.