Počet záznamů: 1
Hrát za Spojence, nebo za nacisty?
SYS 264749 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20230201154003.3 035 $a (NFA-K)b-00245129 100 $a 20230201d2023 m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Hrát za Spojence, nebo za nacisty? $e druhá světová válka v digitálních hrách $f Jan Kremer 215 $c 5 barev. il. 304 $a Rubrika: Téma - Světové války v současných hrách 330 $a Téma zpracování světových válek v moderních digitálních hrách a průnik holocaustu a koncentračních táborů do historicky pojatých her. S rostoucím technologickým vývojem se proměňuje strategie her a mění se převod zpracované historie z kinematografie (remediace) do digitálních her. Téma nabízí řadu otázek týkajících se genderu, pravdivosti historických událostí i morální odpovědnosti. Příklady her výběrově: Call od Duty (2017), Battlefield (2018), Through the Darkest of Times (2020). 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*264640 $1 011 $a 0418-5129 $1 200 1 $a Dějiny a současnost $v Roč. 45, č. 1 (2023), s. 10-13 $1 210 $d 2023 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003209 $a digitální formáty 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002625 $a druhá světová válka a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003272 $a digitální média a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003214 $a počítačové hry 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003274 $a počítačové hry a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001735 $a historické události a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003202 $a historická rekonstrukce 608 $3 nfa_un_auth*0067213 $a články 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 94(100)"1939/1945"+791 $z cze $9 MRF 675 $a 621.38+791 $z cze $9 MRF 675 $a 794:004.9 $z cze $9 MRF 675 $a 94-021.143+791 $z cze $9 MRF 675 $a 791.22 $z cze $9 MRF 675 $a (794:004.9)+791 $z cze $9 MRF 675 $a (046) $9 MRF $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0149398 $a Kremer $b Jan $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20230201 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 $t rs
Počet záznamů: 1