Počet záznamů: 1
Jak si komunistická ulice našla pro videohry vlastní využití
SYS 234404 LBL 00000naa^^22^^^^^^^^450 005 20210209154736.9 035 $a (NFA-K)b-00213365 100 $a 20190521d2019 m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Jak si komunistická ulice našla pro videohry vlastní využití $e Gaming the Iron Curtain $f Antonín Tesař 215 $c 1 il. 304 $a Rubrika: Kniha 330 $a Recenze knihy Gaming the Iron Curtain : How Teenagers a Amateurs in Communist Czechoslovakia Claimed the Medium of Computer Games z roku 2018, jejímž autorem je český historik videoher Jaroslav Švelch. Kniha je věnována fenoménu videoherních médií v Československu osmdesátých let. 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*233471 $1 011 $a 1210-678x $1 200 1 $a Cinepur $v Roč. 28, č. 122 (2019), s. 36-37 470 -1
$1 010 $a 9780262038843 $1 200 1 $a Gaming the iron curtain $e how teenagers and amateurs in communist Czechoslovakia claimed the medium of computer games $f Jaroslav Švelch $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0077297 $a Švelch $b Jaroslav $f 1981- $4 070 $1 210 $a London $c MIT Press Ltd $d 2018 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003213 $a videohry $x sociální aspekty 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003646 $a normalizace, Československo, 1969-1989 608 $3 nfa_un_auth*0067235 $a recenze 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 94(437)"1969/1989" $z cze $9 MRF 675 $a 794:621.397 $z cze $9 MRF 675 $a (0:82-95) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0085093 $a Tesař $b Antonín $4 675 $f 1983- 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20171203 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 $t rs
Počet záznamů: 1