Počet záznamů: 1  

Public relations

  1. SYS149105
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015092048.6
    010
      
    $a 978-80-7367-596-7 $b váz.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00129780
    100
      
    $a 20110310h2009 m 0czey0103 ba
    101
    1-
    $a cze $c eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Public relations $e základní teorie, praxe, kritické přístupy $f Jacquie L'Etang $g [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín]
    205
      
    $a Vyd. 1.
    210
      
    $a Praha $c Portál $d 2009
    215
      
    $a 338 s. $c il.
    307
      
    $a Předmluva, grafy, o autorce
    320
      
    $a Bibliografie v textu a na s. 315-334, rejstřík
    330
      
    $a Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy.
    454
    -1
    $1 200 1 $a Public relations $e concepts, practice and critique $f Jacquie L'Etang $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0105975 $a L'Etang $b Jacquie $4 070 $1 210 $a London $c SAGE $d 2007
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002314 $a public relations
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067396 $a monografie
    675
      
    $a 659.4 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0105975 $a L'Etang $b Jacquie $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20110310 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.