Počet záznamů: 1
Public relations
SYS 149105 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20201015092048.6 010 $a 978-80-7367-596-7 $b váz. 035 $a (NFA-K)b-00129780 100 $a 20110310h2009 m 0czey0103 ba 101 1-
$a cze $c eng 102 $a CZ 200 1-
$a Public relations $e základní teorie, praxe, kritické přístupy $f Jacquie L'Etang $g [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín] 205 $a Vyd. 1. 210 $a Praha $c Portál $d 2009 215 $a 338 s. $c il. 307 $a Předmluva, grafy, o autorce 320 $a Bibliografie v textu a na s. 315-334, rejstřík 330 $a Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. 454 -1
$1 200 1 $a Public relations $e concepts, practice and critique $f Jacquie L'Etang $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0105975 $a L'Etang $b Jacquie $4 070 $1 210 $a London $c SAGE $d 2007 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002314 $a public relations 608 $3 nfa_un_auth*0067396 $a monografie 675 $a 659.4 $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0105975 $a L'Etang $b Jacquie $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20110310 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135
Počet záznamů: 1