Počet záznamů: 1
Dějiny reklamy
SYS 132878 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20201015075745.7 010 $a 978-80-7391-266-6 $b Nakladatelství Slovart : váz. 010 $a 978-3-8365-1565-8 $b Taschen : váz. 035 $a (NFA-K)b-00113878 100 $a 20091119h2009 m 0czey0103 ba 101 1-
$a cze $c eng 102 $a CZ 200 1-
$a Dějiny reklamy $f Stéphane Pincas a Marc Loiseau $g předmluva Maurice Lévy $g [z anglického originálu ... přeložil Pavel Brožek] 210 $a V Praze $c Nakladatelství Slovart $a Köln $c Taschen $d 2009 215 $a 336 s. $c většinou barev. il. a faksim. 307 $a Úvod, slovníček osobností a korporací, o autorech 320 $a Bibliografie na s. 329-332, rejstřík 330 $a Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca-Coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použitá umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002328 $a reklama a film 608 $3 nfa_un_auth*0067938 $a obrazové publikace 675 $a 659.1+791 $z cze $9 MRF 675 $a (084.11) $z cze $9 MRF 675 $a 791.641.3 $9 MRF $z cze 675 $a 659.1 $9 MRF $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0099209 $a Pincas $b Stéphane $4 070 701 -1
$3 nfa_un_auth*0099210 $a Loiseau $b Marc $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20091119 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135
Počet záznamů: 1