Počet záznamů: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
SYS 123392 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20201015070846.9 010 $a 978-80-247-2678-6 $b brož. 035 $a (NFA-K)b-00104544 100 $a 20090225h2009 m 0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Public relations jako ovlivňování mínění $e [jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat] $f Jozef Ftorek 205 $a 2., rozš. vyd. 210 $a Praha $c Grada Publishing $d 2009 215 $a 195 s. $c il., faksim., portréty 307 $a Úvod, poznámky v textu, o autorovi 320 $a Bibliografie na s. 193-195 327 0-
$a Public relations a masová média - media relations na s. 117-155 $a Film na s. 150-153 330 $a Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002314 $a public relations 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002328 $a reklama a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001986 $a masmédia 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002592 $a typ postavy ve filmu 608 $3 nfa_un_auth*0067268 $a příručky 608 $3 nfa_un_auth*0067227 $a učební texty 675 $a 791-5 $z cze $9 MRF 675 $a 659.4 $z cze $9 MRF 675 $a 659.1+791 $z cze $9 MRF 675 $a 659.3 $z cze $9 MRF 675 $a (035) $z cze $9 MRF 675 $a (07) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0009212 $a Ftorek $b Jozef $f 1973- $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20090225 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135
Počet záznamů: 1