Počet záznamů: 1
Do posledního okna
SYS 054730 LBL 01871nam^^2200517^^^450^ 005 20201015012156.5 010 $a 80-85883-88-0 $b brož. $d Kč 104,00 035 $a (NFA-K)b-00037674 100 $a 20020808h2002¦¦¦¦m 0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Do posledního okna $f Benjamin Tuček 205 $a 1. vyd. 210 $a Praha $c Akademie múzických umění, filmová a TV fakulta $d 2002 215 $a 131 s. 225 $a Studijní texty 307 $a Úvod, závěr, výňatky 320 $a Bibliografie 330 $a Teoretická práce, jejímž cílem je srovnání scénářů s jejich výsledným filmovým tvarem. Ke své analýze si autor vybral hrané debuty Radima Špačka (Rychlé pohyby očí), Saši Gedeona (Indiánské léto) a Petra Václava (Marian). 605 $3 nfa_un_auth*0043727 $a Rychlé pohyby očí $k 1998 605 $3 nfa_un_auth*0042316 $a Indiánské léto $k 1995 $n film 605 $3 nfa_un_auth*0043286 $a Marian $k 1996 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002374 $a řeč ve filmu 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002388 $a scénář 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002387 $a scenáristika 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001569 $a filmový debut 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002066 $a narace ve filmu 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001482 $a autorský film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001674 $a filmy $y Česko $z 1998 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001674 $a filmy $y Česko $z 1995 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001674 $a filmy $y Česko $z 1996 608 $a Studie 608 $a Skripta 675 $a 791.63 $9 u4 $z cze 675 $a 791.633 $9 u4 $z cze 675 $a 791.632 $9 u4 $z cze 675 $a 791.3 $9 u4 $z cze 675 $a 791.24 $9 u4 $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0014567 $4 070 $a Tuček $b Benjamin $f 1972- 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20020808 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135
Počet záznamů: 1