Počet záznamů: 1
Ogilvy o reklamě
SYS 050979 LBL 01352nam^^2200337^^^450 005 20201015010350.6 010 $a 80-7261-047-3 $b váz. $d Kč 690,00 035 $a (NFA-K)b-00033981 100 $a 20011213h2001¦¦¦¦m 0czey0103 ba 101 1-
$a cze $c eng 102 $a CZ 200 1-
$a Ogilvy o reklamě $f David Ogilvy $g [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová] 205 $a 3. vyd. 210 $a Praha $c Management Press $d 2001 215 $a 223 s. $c il., barev. il., faksim. 307 $a Předmluva, poznámky, výňatky, citáty 320 $a Bibliografie na s. 218, rejstřík 330 $a Kniha legendy světové reklamy, tvůrce řady reklamních kampaní a zakladatele jedné z největších světových reklamních agentur je zasvěceným průvodcem světem reklamy.Autor v ní shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu. Jeho text pak doprovází celá paleta ukázek reklamní tvorby v barevném i černobílém provedení. 512 1-
$a David Ogilvy o reklamě 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002328 $a reklama a film 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 675 $a 659.1 $9 MRF $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0061756 $a Ogilvy $b David $f 1911- $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20011213 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135
Počet záznamů: 1