Počet záznamů: 1  

Visualizing film history

  1. SYS278913
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20250502103909.1
    010
      
    $a 978-0-253-07183-5 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00259282
    100
      
    $a 20250410f2025 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Visualizing film history $e film archives and digital scholarschip $f Christian Gosvig Olesen
    210
      
    $a Bloomington $c Indiana University Press $d c2025
    215
      
    $a ix, 288 s. $c il., grafy, mapy
    307
      
    $a Úvod
    307
      
    $a Poznámky v textu
    307
      
    $a Přehled evropských institucí pečujících o filmové ddictví, které vydaly DVD
    307
      
    $a Filmografie
    320
      
    $a Bibliografie na s.247-278
    320
      
    $a Rejstřík
    330
      
    $a Ačkoli mnoho archivních digitálních objektů není tzv. „born digital“, filmové archivy se nyní v důsledku digitalizace stávají důležitými zdroji pro digitální vědu (výzkum). Navíc s pokrokem v metodách digitálního výzkumu zahrnujícím anotace k videím (video annotation ), vizuální analýzu a GIS (geographic information system), které ovlivňují způsob, jakým se díváme na archivní filmový materiál, stylistickou historii a cirkulaci. Vizualizace filmové historie je podkladem pro digitální výzkum, který využívá archivy a je také součástí „film and media studies“. Se zaměřením na dějiny filmové historiografie, archivnictví a digitální výzkum, který pokrývá období od „první vlny“ filmové archivace na počátku 20. století až po „data art“, tato kniha navrhuje způsoby, jak kriticky pracovat s digitalizovanými archivy a výzkumnými metodami. Olesen tvrdí, že pokud si studenti, vědci a archiváři chtějí plně uvědomit potenciál nově vznikajících digitálních nástrojů a metodologií, musí kriticky zvážit roli, kterou hraje analýza dat, vizualizace, rozhraní a procedurální interakce člověk-stroj v rámci výzkumu v oblasti dějin filmu.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003590 $a digitální archivy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001459 $a filmové archivy a instituce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003774 $a mediální studia a výzkum
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001572 $a dějiny filmu $x historiografie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067268 $a příručky
    675
      
    $a 791.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791(091) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (035) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 303.446.4 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.25:004.08
    675
      
    $a 791.53 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.774:37.016 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.774:303 $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0154322 $a Christian Gosvig $b Olesen $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20250410 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.