Počet záznamů: 1
Making media work
- Making media work : cultures of management in the entertainment industries / edited by Derek Johnson, Derek Kompare, and Avi Santo. -- New York ; London : New York University Press, 2014. -- vi, 330 s. : il. -- (Critical cultural communication). -- Úvod, citáty, poznámky v textu, o autorech a editorech - Bibliografie na s. 295-317, rejstřík - Kolektivní monografie se pokouší o hlubší a více odstíněné pochopení managementu v zábavním průmyslu. Šestnáct britských a amerických teoretiků sleduje měnící se roli managementu jak z hlediska historického tak i současné doby v rámci USA a mezinárodního kontextu, a napříč celou řadou mediálních forem, od filmu a televize k videohrám a sociálním médiím. -- ISBN 978-0-8147-6099-4 (brož.)
1. management kultury 2. management umění 3. média 4. masmédia 5. kolektivní monografie 6. studie
I. Johnson, Derek, 1979-
II. Kompare, Derek, 1969-
III. Santo, Avi
304.2/.4+7.075+316.774+659.3+(048.8:082)+(048.8)
ABC135
Počet záznamů: 1