Počet záznamů: 1
Nejdůležitější je identifikovat jádro diváků
Název Nejdůležitější je identifikovat jádro diváků Souběž.n. Identifying the Core Audience is the Most Important. An Interview with Finola Kerrigan Podnázev rozhovor s Finolou Kerriganovou Aut.údaje Jan Hanzlík Autor Kerrigan Finola (1974-) Další autoři Hanzlík Jan (1979-) Zdroj.dok. Iluminace, Roč. 25, č. 2 = č. 90 (2013), s. 81-87
Poznámky Rubrika: Rozhovor. - Poznámka o autorce. - Poznámky. - Citované filmy Anotace Rozhovor s britskou teoretičkou a přední odbornicí na filmový marketing Finolou Kerriganovou se soustřeďuje na otázky, co lze pod pojmem filmový marketing chápat v kontextu akademického bádání, jaký je vztah filmově-marketingové teorie a praxe a jak se filmový marketing vyvíjel v evropském prostředí v poslední době. Hesla pers. Kerrigan Finola (1974-) Předmět.hesla filmové teoretičky. Velká Británie * filmový marketing * filmová teorie Form.deskr. rozhovory Systemat. 791.3-055.2(410), 791.641, 791.32.01, (047.53), (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00160097 URL Fulltext Signatura 35029/2013 Databáze xcla - ČLÁNKY Info e-dokument je přístupný registrovaným uživatelům článek
Počet záznamů: 1