Počet záznamů: 1
Na cestě od televizní písničky k videoklipu jako marketingovému nástroji
- Palák, Viktor, 1982-
Na cestě od televizní písničky k videoklipu jako marketingovému nástroji = On the Road from Television Song to the Music Video as a Marketing Tool: The Music Video Format in Czechoslovakia, 1954-1989 : formát videoklipu v Československu v letech 1954-1989 / Viktor Palák. -- Rubrika: Projekty - Zpráva o disertační práci , jejíž primárním cílem je představit dějiny videoklipu a specifických formátů, které mu předcházely, v socialistickém Československu.
In Iluminace. -- ISSN 0862-397X. -- Roč. 21, č. 1 = č. 73 (2009), s. 154-158
1. disertační práce 2. videoklipy 3. televizní tvorba 4. populární hudba a film 5. písně ve filmu 6. populární hudba ve filmu 7. filmový marketing 8. zprávy
I. Iluminace. -- Roč. 21, č. 1 = č. 73 (2009), s. 154-158
378.245+791.22+7.097+785.16+791+791.23+791.641+(047)+(046)
ABC135
Počet záznamů: 1