- Na cestě od televizní písničky k videoklipu jako marketingovému nástr…
Počet záznamů: 1  

Na cestě od televizní písničky k videoklipu jako marketingovému nástroji

  1. Palák, Viktor, 1982-

    Na cestě od televizní písničky k videoklipu jako marketingovému nástroji = On the Road from Television Song to the Music Video as a Marketing Tool: The Music Video Format in Czechoslovakia, 1954-1989 : formát videoklipu v Československu v letech 1954-1989 / Viktor Palák. -- Rubrika: Projekty - Zpráva o disertační práci , jejíž primárním cílem je představit dějiny videoklipu a specifických formátů, které mu předcházely, v socialistickém Československu.

    In Iluminace. -- ISSN 0862-397X. -- Roč. 21, č. 1 = č. 73 (2009), s. 154-158

    1. disertační práce 2. videoklipy 3. televizní tvorba 4. populární hudba a film 5. písně ve filmu 6. populární hudba ve filmu 7. filmový marketing 8. zprávy

    I. Iluminace. -- Roč. 21, č. 1 = č. 73 (2009), s. 154-158

    378.245+791.22+7.097+785.16+791+791.23+791.641+(047)+(046)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.