Počet záznamů: 1  

Na cestě od televizní písničky k videoklipu jako marketingovému nástroji

  1. NázevNa cestě od televizní písničky k videoklipu jako marketingovému nástroji
    Souběž.n.On the Road from Television Song to the Music Video as a Marketing Tool: The Music Video Format in Czechoslovakia, 1954-1989
    Podnázevformát videoklipu v Československu v letech 1954-1989
    Aut.údajeViktor Palák
    Autor Palák Viktor (1982-)
    Zdroj.dok.  Iluminace, Roč. 21, č. 1 = č. 73 (2009), s. 154-158
    PoznámkyRubrika: Projekty
    AnotaceZpráva o disertační práci , jejíž primárním cílem je představit dějiny videoklipu a specifických formátů, které mu předcházely, v socialistickém Československu.
    Předmět.hesla disertační práce * videoklipy * televizní tvorba * populární hudba a film * písně ve filmu * populární hudba ve filmu * filmový marketing
    Form.deskr. zprávy
    Systemat.378.245, 791.22, 7.097, 785.16+791, 791.23, 791.641, (047), (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00108874
    URL Fulltext
    Signatura35029/2009
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.