Počet záznamů: 1  

Zvíře v počítačovém 3D

  1. NázevZvíře v počítačovém 3D
    Aut.údajeLukáš Gregor
    Autor Gregor Lukáš (1983-)
    Fyzický popis- 15 il.
    Zdroj.dok.  Film a doba, Roč. 54, č. 3 (2008), s. 164-166
    PoznámkyHlavičkový název: Mediumní kresby, fetiše a film
    AnotaceČlánek mapuje historii počítačově generovaného (tj. CGI) animovaného filmu a uvádí, že nejčastějšími ústředními hrdiny jsou "polidštěná zvířata". Tyto postavy dělí do čtyř skupin a ukazuje na kontrétních příkladech způsoby animace i pojetí příběhů, ve kterých personifikuje lidské vlastnosti a transformuje lidské chování a problémy do sféry zvířat, popř. oživlých předmětů.
    Předmět.hesla počítačem generovaný obraz * počítačová animace * počítačový animovaný film * animované postavy ve filmu * zvířata ve filmu * digitální animace * 3D animace
    Form.deskr. analýzy
    Systemat.778.534.6:004.92, 778.534.6, 791-5, 791.23, 778.534.6:004.928, 778.534.6-023.5, (048.83), (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00101667
    Signatura7464/2008
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.