Počet záznamů: 1
Zvíře v počítačovém 3D
Název Zvíře v počítačovém 3D Aut.údaje Lukáš Gregor Autor Gregor Lukáš (1983-) Fyzický popis - 15 il. Zdroj.dok. Film a doba, Roč. 54, č. 3 (2008), s. 164-166
Poznámky Hlavičkový název: Mediumní kresby, fetiše a film Anotace Článek mapuje historii počítačově generovaného (tj. CGI) animovaného filmu a uvádí, že nejčastějšími ústředními hrdiny jsou "polidštěná zvířata". Tyto postavy dělí do čtyř skupin a ukazuje na kontrétních příkladech způsoby animace i pojetí příběhů, ve kterých personifikuje lidské vlastnosti a transformuje lidské chování a problémy do sféry zvířat, popř. oživlých předmětů. Předmět.hesla počítačem generovaný obraz * počítačová animace * počítačový animovaný film * animované postavy ve filmu * zvířata ve filmu * digitální animace * 3D animace Form.deskr. analýzy Systemat. 778.534.6:004.92, 778.534.6, 791-5, 791.23, 778.534.6:004.928, 778.534.6-023.5, (048.83), (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00101667 Signatura 7464/2008 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1