Počet záznamů: 1
Creative advertising
Název Creative advertising Podnázev ideas and techniques from the world's best campaigns Aut.údaje Mario Pricken; [z německého originálu ... přeložila Mary Whittall] Autor Pricken Mario Vydání Rev. and updated ed. 1st publ. Vyd.údaje London : Thames & Hudson, 2008 Fyzický popis - 255 s.: barev. il. Originál Kribbeln im Kopf / Pricken Mario . Mainz : Verlag Hermann Schmidt, 2007. Anotace Výpravná publikace, v níž jeden z nejžádanějších současných kreativců Mario Pricken představuje více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a inovativní reklamy, doprovázené oceněnými pracemi nejvlivnějších jmen daného oboru. Vydání obsahuje kompletně upravenou a aktualizovanou úvodní kapitolu se spoustou nových příkladů, které demonstrují nepřeberné množství možných přístupů k reklamě. ISBN 978-0-500-28733-0 (brož.) Předmět.hesla reklama a film Form.deskr. obrazové publikace Systemat. 659.1+791, (084.11), 791.641.3, 659.1 Jazyk dok. eng - angličtina Jazyk orig. ger - němčina Země vyd. GB - Velká Británie Druh dok. AOP - Obrazové publikace Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00096248 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info II-7044 0101634 FOND HRAD pouze prezenčně
Počet záznamů: 1