Počet záznamů: 1  

Creative advertising

  1. NázevCreative advertising
    Podnázevideas and techniques from the world's best campaigns
    Aut.údajeMario Pricken; [z německého originálu ... přeložila Mary Whittall]
    Autor Pricken Mario
    VydáníRev. and updated ed. 1st publ.
    Vyd.údaje London : Thames & Hudson, 2008
    Fyzický popis- 255 s.: barev. il.
    Originál  Kribbeln im Kopf  /   Pricken Mario . Mainz : Verlag Hermann Schmidt, 2007.
    AnotaceVýpravná publikace, v níž jeden z nejžádanějších současných kreativců Mario Pricken představuje více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a inovativní reklamy, doprovázené oceněnými pracemi nejvlivnějších jmen daného oboru. Vydání obsahuje kompletně upravenou a aktualizovanou úvodní kapitolu se spoustou nových příkladů, které demonstrují nepřeberné množství možných přístupů k reklamě.
    ISBN978-0-500-28733-0 (brož.)
    Předmět.hesla reklama a film
    Form.deskr. obrazové publikace
    Systemat.659.1+791, (084.11), 791.641.3, 659.1
    Jazyk dok.eng - angličtina
    Jazyk orig.ger - němčina
    Země vyd.GB - Velká Británie
    Druh dok.AOP - Obrazové publikace
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00096248
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    II-70440101634FONDHRADpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.