Počet záznamů: 1
Německo se globalizuje
- Garncarz, Joseph, 1957-
Německo se globalizuje / Joseph Garncarz
In Iluminace. -- ISSN 0862-397X. -- Roč. 20, č. 1 = č. 69 (2008), s. 37-49
Dosud nepublikovaný text, původně přednesený jako příspěvek na mezinárodní konferenci Média v období přeměny - globalizace a konvergence v Bostonu v květnu 2002, se zaměřuje na fenomén popularity filmů a z tohoto pohledu přehodnocuje tradiční teze o dlouhodobé dominanci Hollywoodu na světových trzích.
1. produkce - Spojené státy americké 2. Hollywood 3. komerčně úspěšný film 4. reklama a film 5. reklama filmů 6. reklama v kinech 7. filmová recepce 8. návštěvnost 9. vnímání 10. studie
I. Vomáčka, Ivan
II. Garncarz, Joseph, 1957-. Germany Goes Global : challenging the Theory of Hollywood's Dominance on International Markets
III. Iluminace. -- Roč. 20, č. 1 = č. 69 (2008), s. 37-49
791.61(73)+338.515:791.2+659.1+791+791.641.3+791.65+791.65.073+791.63+7.073:791+(048.8)+(046)
ABC135
Počet záznamů: 1