Počet záznamů: 1  

Německo se globalizuje

  1. Garncarz, Joseph, 1957-

    Německo se globalizuje / Joseph Garncarz

    In Iluminace. -- ISSN 0862-397X. -- Roč. 20, č. 1 = č. 69 (2008), s. 37-49

    Dosud nepublikovaný text, původně přednesený jako příspěvek na mezinárodní konferenci Média v období přeměny - globalizace a konvergence v Bostonu v květnu 2002, se zaměřuje na fenomén popularity filmů a z tohoto pohledu přehodnocuje tradiční teze o dlouhodobé dominanci Hollywoodu na světových trzích.

    1. produkce - Spojené státy americké 2. Hollywood 3. komerčně úspěšný film 4. reklama a film 5. reklama filmů 6. reklama v kinech 7. filmová recepce 8. návštěvnost 9. vnímání 10. studie

    I. Vomáčka, Ivan
    II. Garncarz, Joseph, 1957-. Germany Goes Global : challenging the Theory of Hollywood's Dominance on International Markets
    III. Iluminace. -- Roč. 20, č. 1 = č. 69 (2008), s. 37-49

    791.61(73)+338.515:791.2+659.1+791+791.641.3+791.65+791.65.073+791.63+7.073:791+(048.8)+(046)
    ABC135
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.